Gå til innhold

Hurraa.. Alt er vel med lillehjertet å jeg venter en....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

så morro å høre :) dere som venter gutt ,merka dere noe annet i dette svangerskap i forhold til da dere ventet jenta?? jeg har 3 jenter og venter mitt 4 barn i mars ,håååper på en liten prins denne gangen

Annonse

Hei på deg saltstenger...

Æ vet ikke ka kjønnet på min baby e men æ har 4 gutta fra før og var aldri dårlig en dag,men nå har æ kasta opp og vært kvalm de tre første mnd. Derfor så tror æ at det blir ei lita jente nå....enn du da har du jente fra før? Og var du noe dårlig i det svangerskapet??

Masse lykke til videre:-))

Hei eskil2687

jeg var ganske kvalm de 3 første mnd med jentene :) Spiste nesten ingenting .. Var veldig dilla på alt søtt og la på meg en del kilo :)

Denne gangen har jeg ikke vært noe spes dårlig og spiser helt vanlig .Gjerne salt lakris og gode middager ..

har allerede fått litt mage , forrige gangene ikke mage før i midten av 4 mnd ...

har også nå masse uren hud .. tidligere svangerskap hadde jeg veeldig ren og pen hud og så mye bedre ut enn denne gangen :)

men var hos legen i går og hørte hjerteslag for første gang og den lå på 150 .... termin i mai

hva med deg , eller dere andre jenter ???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...