Gå til innhold

Æsj... da er jeg på overtid....:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 1 dag på overtid idag...:( og kjennest absolutt ikke ut som d blir noe idag heller:S

Slimproppen gikk igår, så jeg hadde en liiiiten forhåpning om att d kanskje skulle skje noe i natt.... meeeen, her sitter jeg! :P

Off... håper jeg ikke må gå mange dagene over tiden... fikk en stor onge sist (4,3kg) så har liksom ikke lyst å risikere at d blir en 5 kilos onge denne gangen...

Hadde faktisk ikke trodd att jeg skulle gå overtiden! :S

Flere som sitter her på overtid, som trodde de skulle vær ferdige nå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAaaaaaa......2 dager over ul termin og 4 dager over mens termin, dette hadde jeg ikke fobredt meg på...hadde sett for meg å være ferdig for leeeenge siden...Men nei!

Håper ikke å gå mange dagene til nå nei, har ikke løst til og føde stor baby. men sitter hver dag og kurer, nesten redd for å gå ut, kjennes ut som ting er på gang, men nei.....det kommer seg liksom ikke i gang, og like skuffet hver morgen når jeg har sovet hele natta....

Skrevet

hehe, ja akkurat samme her!;)

tørr liksom ikke å dra noen plass heller, i tilfelle vannet går eller noe..

har mye kynnere hver dag, og tror hele tiden att NÅ er d noe på gang.. men neeeida...:P

Blir skuffet hver morgen jeg også.... har en følelse av att d starter på natten, derfor innbiller jeg meg att når d ikke har skjedd noe inatt, må jeg vente igjen til neste natt....;P

off... lange dager dette her... håper d skjer noe snart!!

Skrevet

Jeg hadde også termin i går, men ingenting skjer dessverre... jeg gikk 13 dager over med førstemann, men håpet å slippe å gå over denne gangen, men neida... Han var stor og får nok ei stor jente nå tror jeg. Jeg er aktiv hele tiden, studerer 100% og vasker hus etc og gjør alt som jeg pleier, men uten at det hjelper nevneverdig :o( Så nå "gir jeg opp" rett og slett og tar en rolig hjemmedag. Til og med jordmor prøvde å fremprovosere litt på mandag, men da var jeg visst ikke spes moden. Slimproppen gikk da, men tre dager etter sitter jeg her fortsatt. Sukk...

Jeg krysser fingrene for dere alle sammen!! (Inkl. meg selv ;o))

Skrevet

vi får krysse fingrene for lørdag da det er fullmåne, hvis ikke noe skjer før da:)

Fødte førstemann ved fullmåne også...så det blir spennende om kroppen min er veldig med på denne fullmånen:)

Har kontroll time til jm i morgen, hadde virkelig ikke håpet at jeg slapp den, men sånn det ser ut nå så må jeg nokk i vei:(

Men da tror jeg jaggu ta jeg skal få henne til og sjekke om det er noe forandring på åpningen og kanskje røske litt:)

Skrevet

jeg også var til jordmor på tirsdag.. hun sjekket meg da, og da hadde jeg 2 cm åpning og var moden (sist hadde jeg 1 cm og ikke moden).

Hun dro i denne kanten (eller hva de var:P).. hadde mye vonde kynnere den dagen og nå har slimproppen gått... slimer fortsatt idag..

men ellers ingen tegn på att noe er i gang...:(

Får satse på fullmånen til helga ja! ;) selv om jeg virkelig håper d skjer før! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...