unge2011*har født* Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg begynte å kjenne bekkenløsning tidlig og gikk til akupunktur, 1 gang i mnd. Syns det hjalp veldig. hadde som regel en del vondt igjen etter 1 mnd og tok behandling på nytt og ble bedre!! Anbefaler å prøve det!! Grunnen til at jeg valgte å prøve akupunktur er også fordi en kan få tilbud om det som smertelindring under fødsel og jeg ville gjerne vite litt hvordan det var! Gikk til en privat dame, tror det kan være forskjell på hvem en går til og hvor flinke de er.... og en får nok også da ulik effekt av behandlingene! lykke til
Voyeur Skrevet 21. oktober 2010 #3 Skrevet 21. oktober 2010 Har gått til akupunktør mot bekkenløsning, og er kjempefornøyd! Gikk de siste mnd av svangerskapet, begynte vel i uke 32 tror jeg. Ble mye bedre, har gått annenhver uke. Har hatt en super avslutning på dette svangerskapet, har hatt litt trøblete bekken om natta, men vært kjempefin på dagen, gått tur og vært veldig aktiv sammenlignet med tidligere i svangerskapet da jeg såvidt kom jeg gjennom dagen. Gikk til privat akupunktør, dyrt, men vel verdt pengene. Han har også satt modningsakupunktur på meg de siste gangene. Hvis du er plaget med bekkenet, så vil jeg anbefale deg å prøve noen ganger ihvertfall!
Puppemamma Skrevet 21. oktober 2010 #4 Skrevet 21. oktober 2010 jeg har brukt det mot vondt i hofter - noe jeg trodde var bekkenløsning - men var ikke sikkert det hadde noen sammenheng sa damen. men det fungerer på meg - men har fortsatt vondt om natta. men mye bedre enn det har vært
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 21. oktober 2010 #5 Skrevet 21. oktober 2010 Det hjelper for meg i alle fall. Uansett om det er bekkenløsning eller ikke så kan de sette nåler som virker smertestillende, og da vil det gå på ett større område enn kun bekkenet Anbefales herfra hvertfall! Brukte det sammen med kiropraktor - det anbefales også veldig. Ikke vondt å være der, og ble SÅÅÅ mye bedre allerede dagen etter første behandling!
cadence Skrevet 21. oktober 2010 #6 Skrevet 21. oktober 2010 Har fått en behandling mot bekkenplager, og det hjalp som bare det:) Skulle egenentlig døset i saccosekk med nåler i meg nå, men jordmora mi er syk. Så håååper vondtene ikke kommer tilbake så jeg kan nyte den neste uka uten den vondten (ho MÅ jo være frisk hvis jeg fortsatt er kulerund neste torsdag!!). Andre vondter ønskes velkommen fra lørdag kveld;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå