Therese ❤️ 3 ønsker å bli 4 ❤️ Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg er inne i min 1 pp å i går kveld merket jeg at det venstre brystet mitt var ømt, men jeg tenkte ikke så mye over det for jeg bruker noen ganger å få ømme bryst før jeg får mensen, men i kveld kjennes det nesten ut som det "brenner" i brystet.... Er det flere som har opplevd dette? Det er 5 dager til forventet ikm.. Jeg har også mens murringer som kommer og går, samt stikkinger i eggstokkene kjennes det ut som.. Kan det være at jeg tenker så mye på det at jeg skaper disse symptomene selv? Kan det skje?
Guttemamma75 Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg hadde fryktelig ubehag og brennende følelse i begge bryst sist pp, men jeg var ikke gravid.. Denne pp fikk jeg igjen brennende bryst, men i tillegg ømme/vonde bryst - og nå ER jeg gravid.. Med andre ord - et usikkert tegn... Må nok bare vente og se om TR kommer, evt teste en dag før... Lykke til uansett!
nelliik m/blå & rosa Skrevet 21. oktober 2010 #3 Skrevet 21. oktober 2010 Den psykiske delen av kroppen kan helt klart klare å skape ubalanse i det fysiske. Desverre skjer slikt altfor ofte, enda man tenker at man ikke skal tenke/kjenne etter/observere/fokusere på dette med svangerskap... Vet absolutt det er lettere sagt enn gjort!! Bæ... Jeg hadde slike brennende bryster på vår 1.pp (august d.å.), og var skråsikker på at jeg var gravid! Hadde i tilegg hvit utflod, metallsmak i munnen, mensmurringer, var trøtt, småkvalm, god luktesans... osv.. haha.. så gal en kvinne kan bli etter lengselen over et barn til!!! Mens kom selvsagt ikke til normal tid, da jeg "garantert" var gravid - noe jeg faktisk _ikke_ var. I og med at jeg fremdeles er her Desverre.. Så, som hun sier over, det er nok et usikkert tegn ja. Alle symptomer er nok det, inntil det motsatte er bevist med en eller flere positive tester; for da er jo en strek en strek uansett ) Håper på spire for deg og meg ;D Og alle andre damer her inne! Lykke til i tiden fremover krysser fingrene..
Therese ❤️ 3 ønsker å bli 4 ❤️ Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2010 Hehe, ja du har så rett i det du sier Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke klarer å slappe av.. Jeg sier til meg selv at, uansett hvor mye jeg tenker og stresser med dette nå så utgjør ikke det noen forskjell for er jeg gravid så er jeg gravid, og er jeg ikke det så er jeg ikke det, men jeg klarer ikke å utføre den tanken i praksis.. Blæh! Håper det blir bedre neste pp, for hvis jeg ikke klarer å roe meg ned noen hakk så tror jeg at jeg blir sprø til slutt Ble det bedre for deg? Føler du at du er roligere rundt denne prøvingen nå i forhold til hvordan du var i starten? Tusen takk for svar jenter, det er alltid så fint med andres synspunkter, det hjelper meg til å komme litt ut av min "lille" nevrose
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå