Gå til innhold

Hormoner = gæren kjerring..

Anbefalte innlegg

Er så trøtt! Trur jeg kan sovne hvor som helst hvis jeg bare blunker litt lenge... Og siden jeg er så trøtt blir jeg utrolig grinete! Blir lei meg etterpå fordi jeg glefser så fort..kjempe lei meg... Også er jeg sulten!!! men orker ikke lage mat, er for trøtt og lei.. lager mat og uffer meg...Idag gråt jeg nesten, bare fordi ketchup flaska ikke stod i kjøleskapet ( hadde nettopp satt den på bordet og glemt det ). Og når jeg blir mett så blir jeg kvalm..Heldigvis og bank i bordet så varer det kun en kort stund, men nok til at jeg blir skikkelig oppgitt, så blir jeg sulten igjen... Samboer`n min sa idag at " du ekke gravid du, du er KJEMPE gravid!! " ...og da blir jeg jo flau, ere mulig å reagere så ille da? Åssen skal de neste månedene bli ? Jeg klarer enda ikke skjønne at vi faktisk skal ha barn og at det har flytta inn en leieboer i magen, så har liksom ikkeno forhold til det enda..men det kommer vel tidsnok håper jeg....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142462778-hormoner-g%C3%A6ren-kjerring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahahahaha!!!! Jeg ler så jeg GRINER!!

Har det akkurat som deg, du traff spikeren skikkelig på hodet!

Huff, jeg er nok ikke lett å være i hus med om dagen. Men på den annen side er det ikke særlig greit å være meg akkurat nå heller! :)

Heldigvis går det over!

Jeg er akkurat lik. Jeg er så trett at mannen min lurer på om jeg er syk? Hehe. Jeg blir også veldig fort sint/irritert både på mannen, og på jobben. Må virkelig ta meg i nakken, for å skjerpe meg. Men noen ganger eksploderer jeg bare. Men får dårlig samvittighet en stund etterpå, og det føles ikke godt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...