Gå til innhold

Biting i puppen - noen som har tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt biter i puppen så jeg ser stjerner innimellom. Jenta mi gjorde bare dette én gang, da hylte jeg så hun skvatt og beit aldri igjen. Men lillegutt ser bare rart på meg når jeg hyler, og biter videre.... Han biter når han ikke er sulten, men det er jo ikke alltid jeg får noe forvarsel.... Nå har han fått to tenner nede så det er jo ikke akkurat behagelig.

Noen med tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe som jeg flirte da jeg las innlegget ditt;)

Har desverre ingen gode råd å komme med, men jeg har selv en gutt på litt over 2 måneder, som "biter" trutt og ofte selv om han ikke har tenner.. Men det er jo vondt det også! Han tar tak og river puppen mot seg. Tørr ikke tenke på hvordan det blir når han får tenner... grøss... :P

Skrevet

Gutten min er helt lik din,to tenner nede og biter til uten forvarsel..jg hyler til han kikker p meg og smiler...avogtil drar han til når han biter,auauauau....trenger og råd:)

Skrevet

Har hørt at man skal holde dem for nesa, da slipper de taket. Men for å hindre at det i det hele tatt skjer har jeg ingen tips dessverre!

Skrevet

Hmm, ja ikke bare jeg som har dette problemet skjønner jeg ;-) Eneste tipset jeg har fått tidligere er faktisk å sette i et hyl, slik at de forbinder biting med noe ubehagelig. Men det har altså ikke funket hittil. I kveld beit han så hardt at det ble et lite sår. Det var så akutt-vondt akkurat da han beit til, at jeg dro han av puppen, og det skal jeg love var teit gjort, tror brystvorta ble en halvmeter lengre for han slapp jo ikke taket med en gang for å si det sånn. Hylte med en nokså høy desibel gjorde jeg også, og han begynte å gråte litt, så det var nok ikke ålreit for noen av oss. Nå håper jeg han er "avvent" fra biting :-Z

Skrevet

HS sa at om de tulla eller beit, så var det slutt på puppen for denne gang!

var bare å avslutte, så skjønte de at de ikke kunne tulle....

men det kommer vel litt an på om de har fått spist litt eller ikke da...

Skrevet

Han biter når han er mett, så problemet oppstår oftest når jeg skifter pupp. Om han er mett så biter han da i den "nye" puppen. Nesten som han sier "nei takk" ved å bite, he he. Han har jo spist, men noen ganger holder det jo ikke med bare én pupp så han får jo alltid tilbud om en til. Og før jeg får sukk for meg har han bitt seg fast, klart måltidet er over da, for da skjønner jeg jo at han er mett, men like forb..... vondt har jo jeg i puppen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...