Gå til innhold

Brukt vognpose

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, jeg kunne aldri fått meg til å kjøpe en brukt vognpose til barnet mitt! Skikkelig uhygenisk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det går jo ikke ann å vaske dem. Det hadde vært for ille nå i disse vaskemaskin-dager.

Skrevet

Flott innstilling. Bruk å kast. Hvorfor ikke bare forsøple mer, siden det er så mye allerede? Nei vettu hva. Kjøpte i fjor en kjempeflott classic voksipose til gutten min på Finn for 200 kr. Dyna sende jeg på rens å trekket vasket jeg. Å vet du hva? Han kommer til å bruke denne posen denne vinteren og. Lider ingen nød. Har/hadde råd til å kjøpe helt ny men ser ikke poenget. Lillegutt klagde overhode ikke å holdt seg varm hele fjor vinteren å kommer nok til å gjøre det denne også :)

Skrevet

Enig med hildemor. Har også kjøpt brukt voksi, er veldig for gjenbruk og mot bruk og kast mentaliteten.

Men...hver sin smak

Skrevet

Jeg kjøpte et pent brukt lammypose knallbillig. Det var bare å rense den så var den godt som ny :-) Snuppa sover GODT i den ;-)

Skrevet

Jeg kjøpte to odenwalderposer brukt, er superfornøyd med dem. Synes du TS har en merkelig holdning....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...