Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Uff, jeg kunne aldri fått meg til å kjøpe en brukt vognpose til barnet mitt! Skikkelig uhygenisk!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 For det går jo ikke ann å vaske dem. Det hadde vært for ille nå i disse vaskemaskin-dager.
Lillemor&Gutta Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 Flott innstilling. Bruk å kast. Hvorfor ikke bare forsøple mer, siden det er så mye allerede? Nei vettu hva. Kjøpte i fjor en kjempeflott classic voksipose til gutten min på Finn for 200 kr. Dyna sende jeg på rens å trekket vasket jeg. Å vet du hva? Han kommer til å bruke denne posen denne vinteren og. Lider ingen nød. Har/hadde råd til å kjøpe helt ny men ser ikke poenget. Lillegutt klagde overhode ikke å holdt seg varm hele fjor vinteren å kommer nok til å gjøre det denne også
magica og lille tryll ♡ Skrevet 21. oktober 2010 #4 Skrevet 21. oktober 2010 Enig med hildemor. Har også kjøpt brukt voksi, er veldig for gjenbruk og mot bruk og kast mentaliteten. Men...hver sin smak
satser & vesla Skrevet 21. oktober 2010 #5 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg kjøpte et pent brukt lammypose knallbillig. Det var bare å rense den så var den godt som ny :-) Snuppa sover GODT i den ;-)
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 22. oktober 2010 #6 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg kjøpte to odenwalderposer brukt, er superfornøyd med dem. Synes du TS har en merkelig holdning....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå