Bumble pp1 Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Hei! jeg har en del mensmurringer, har testet positivt x 2, og er vel 4+4, noen som vet om dette er normalt? og i såfall hvorfor? Blir litt bekymret her..
Maibaby:) Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 har lest at dette er normalt jeg.... har det iallefalll selv (3+5) og har lest at dette er normalt og ufarlig!!!
Bumble pp1 Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2010 Hei, og takk for svar! =) Gratulerer så mye med spire! Satser på at de gror seg godt fast! Googlet litt kjapt og forklaring er tydeligvis at livmoren vokser litt! hehe.. det er jo litt artig å tenke på!
afrodite86 Skrevet 21. oktober 2010 #4 Skrevet 21. oktober 2010 hei hei:) ja tur det er normalt for jeg også har det sånn. er også 4+4 i dag. det er veldig vondt men ei veninnde av med sa att så lenge jeg ikke bør var det ingen fare.
afrodite86 Skrevet 21. oktober 2010 #5 Skrevet 21. oktober 2010 så lenge du ikke blør skulle det stå. ikke greit med skriveleif om morran
Nurk er velkommen Skrevet 21. oktober 2010 #6 Skrevet 21. oktober 2010 Heihei! Det var ihvertfall normalt for meg!! Jeg hadde vel mesnssmerter hver dag i nesten en måned (fra eggløsning) før det ga seg litt! Begynte å bli rimelig lei på slutten:p Men nå er jeg 16+4 og babyen er frisk og rask:) Og ja, det er livmora og båndene den henger i som vokser og strekker seg:)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 21. oktober 2010 #7 Skrevet 21. oktober 2010 Det er normalt ja. Har hatt murringer i alle mine svangerskap (3 stk). Nå er jeg 9 uker på vei og har det fortsatt
Bumble pp1 Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 21. oktober 2010 Takk for hjelpen jenter! Deilig å få bekreftet at alt er som det skal være. Dette er mitt første sv.skap og det er så utrolig mye nytt som skjer, så endelig godt det er en gjeng med expertiser her inne! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå