Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle dere flotte damer her inne.

Vi har brukt opp våre 3 forsøk, men har bestemt at vi kjører på til vi lykkes...starter igjen på nytt om ca 3uker(når mens kommer).

Problemet mitt akkurat nå i kveld er at jeg føler meg så innmari trist, sliten, lei, sint osv. Føler på en måte at jeg ikke vet om jeg orker mere av dette styret. Har alltid vært så positiv og sett fremover ved hvert misslykkede forsøk...har sjelden grått en tåre tross smertefulle nederlag ved hver neg test.

Samtidig som jeg i kveld føler at jeg har lyst til og gi opp, så vet jeg at i morgen når jeg våkner så er jeg positiv igjen. Føler at jeg trenger noen støttende ord! Føler en liten angst for at vi ikke skal lykkes.(pga alder har vi liksom ikke tid til å utsette det en stund...)

Vil på ingen måte virke sutrete og selvsentrert, for jeg vet at det er mange her inne som har vært gjennom flere nederlag og strevd lengre enn meg!

Håper noen har noen gode ord til meg:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142462559-trenger-gode-ord/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Håper det går bedre med deg... Ikke så lett å finne ord som kan hjelpe. Man må bare ha håp og tro. Kan ikke dele mine erfaringer heller siden jeg er nybegynner (det står om "løpet" mitt i profilen). Skjønner at alt dette er tøft... Vil bare ønske deg lykke til og ikke gi opp!!!

Jeg vet akkurat hvordan du har det... Det er ikke lett og tankene kommer når det går galt gang på gang.. Hvorfor orke mer?? Men det er den ene sjansen der i det fjerne som da gjør at en går på med nytt forsøk og positiv innstilling..

Det er verdt å prøve et til :) Kanskje det er deres tur :)

Dumt å angre seg i ettertid hvis en ikke gjør det.Sånn tenker jeg.

Hvis det ikke går bra så får du ta stilling til videre forsøk...

Men dette forsøket om 3 uker skal jo gå bra :-)

Masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...