Gå til innhold

Hjelp! Flekker på ull!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke hva pila mener med gallesåpe, men vi bruker flekkfjerningen fra nøstebarn, og den funker supert! Viktig å ta flekken med en gang, da. Det går som regel bra ellers også, men sjansen er klart større når man tar den med en gang.

Annonse

skal prøve gallesåpe jeg også :) lillegutt her har fått en stor flekk med mme bæsj på nattdrakten i ull og fargen har selvfølgelig ikke gått av. Så komme rjo vesla på 3 titt å ofte hjem med møkkete ull.

Jeg har prøvd et tips som jeg fikk her inne - den gode gamle Sunlight husholdningssåpa

http://www.lilleborg.no/eway/default.aspx?pid=232&trg=MainPage_6464&MainPage_6464=7479:28687::1:7643:2:::0:0

Funker kjempebra, har bare prøvd den på ferske flekker (dvs klær som ikke er vasket i maskinen en gang). Men den skal visst funke på gamle flekker også som er forsøkt rengjort, da må man bare gni litt ekstra. Det står på såpa at den kan brukes på ull, og skal være uten ezymer, så den ødelegger ikke ulla heller.

Jeg kjøpte den på Ica nær, de hadde den ikke på Rema 1000.

Anbefaler såpestykket av gallesåpen. Anbefaler denne flekkfjerningssåpen på det aller varmeste - den er bare fantastisk! Og skulle ikke flekken bli borte i 1. runde, så er det bare å gjenta! Fukt flekken, gni inn med såpen, la ligge litt, vask på vanlig måte. Tar ALLE mulige slags flekker!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...