Gå til innhold

Vet mennesker med lav IQ stort sett om det selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker jeg har fått utlevert akkurat passe dose med iq,for jeg klarer meg bedre enn godt nok.

"Lite mellom ørene,lite smart" eller "du fremstår så fjortis når du overforbruker tegnsettingen"? Ojda,hvem er fordomsfull?

Beklager at jeg syntes det var litt morsomt,at du "skrøt på deg høy iq" uten å kunne svare på dine egne spørsmål.

Jeg er smart nok og svært sosialt tilpasningsdyktig,men er ingen Einstein

Og om du mener at fordi jeg bruker 2 u.tegn istedet for 1 er overforbruk og at jeg da fremstår som fjortis!!!!! Uffda,la vær å les da om det plager deg sånn!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare rett over gjennomsnittet høy IQ og jeg skal gladlig innrømme at jeg føler meg mer komfortabel med mennesker som ligger på mitt nivå. Av de enkle grunnene at vi ofte har utdanning på like nivåer, har like "avansert" humor, ja, vi er generelt mer på nett med det meste.

Merker jo når jeg snakker med mennesker som både er "smartere" og "dummere" enn meg.. Men tenker ikke skrekkelig mye over det:)

Skrevet

23:34 her. Jeg ble ikke provosert. Derimot oppfattet jeg det slik at du til en viss grad er plaget av at andre ikke forstår deg og du kanskje ikke dem. Jeg foreslo ikke å lese om aspergers og hvordan man "behandler" det fordi jeg tror du har det, men fordi man kan lære å håndtere sosiale situasjoner bedre hvis man vil.

Jeg svarte også hva jeg tror om det du er nysgjerrig på. I en ideell verden er det kanskje slik at man har en helt klar agenda og holder seg helt til den i en hver debatt. Jeg beklager så mye at jeg ikke oppfattet at dette er en slik idealisert debatt og dro inn uvesentligheter som hva folk flest tror høy IQ er.

Skrevet

Svare på mine egne spørsmål? Hey stupid, jeg har ikke stilt et eneste spørsmål i denne tråden.

Det var ikke fordommer jeg hadde i og med at de var tuftet på det uintelligente innlegget ditt. Du bekreftet oppfatningen med det siste innlegget :)

Skrevet

Om ikke du er HI smartass så burde ikke du kommentert innlegget mitt som du var det!

Skrevet

I all verden, du blir jo bare mer og stupid i svarene dine. Jeg har ikke svart deg som om jeg var HI, Jeg skrev ikke HI i inlegget en gang. Kanskje du skal roe ned den medium intelligente hjernen din, slutt og tolk. Du er ikke videre god til det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...