*shehasmyheart* Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Hrmf:( Var ikke forberedt på å få den! Jeg ammer jo enda! Syns alle sier at den holdt seg vekk så lenge de fullammet ihvertfall. Tassen er fem mnd. Hva med dere andre? Har ikke noe å si for melka det? beklager teit spørsmål, men har ikke ammet så lenge før...
Gjest eelis+kian Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 Nei, det har nok ingen betydning om du ammer eller ei, noen er bare heldigere enn andre. Her kom mensen etter 6 mnd, selv om jeg fortsatt ammet mye, både på dag og natt. Nå er småen 1 år, jeg ammer enda, og mensen kommer jevnt og trutt :-)
Heanne Skrevet 21. oktober 2010 #3 Skrevet 21. oktober 2010 Sist gang fikk jeg mensen tilbake etter 5-6 uker. selv om jeg full ammet. HUsker at jeg måtte flytte 6 ukers kontrollen fordi jeg blødde allerede da. Så du er heldig som har holdt opp i 5mnd.
Lykkenerstor Skrevet 21. oktober 2010 #4 Skrevet 21. oktober 2010 Her er det 11 mnd siden fødsel og ingen mensen enda.. Vil gjerne ha den snart jeg da sånn at vi kan starte prøving på nr 2..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå