Gå til innhold

Fullmåne i helgen damer!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare nevner det altså! Regner med å føde på den selv i hvertfall!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken dag da? Jeg sa til gubben at jeg har på følelsen at jeg føder den 24... Hehe!

Skrevet

Fullmånen er 23.

Jeg har termin 24., men er han ikke kommet nå i dagene før satser jeg på fullmånen jeg også! :)

Skrevet

Jeg bestiller gjerne en fødsel til helgen, har så lyst å snike i køen ;)

Skrevet

har ikke termin fr 9 nov. men har planer om å føde til helgen ja :)

eller neste. fødte 6 dager over fullmåne, dagen før halvmåne sist, så kanskje det denne gangen også. da altså 29 okt :)

Skrevet

tja det hadde vært noe:D da satser vi på det--xxxxx jeg fødte 3 uker før termin sist og har 2 uker igjen til termin idag...litt bedre tid han her kameraten tydeligvis:)

Skrevet

Jeg mener å ha lest at det er de nærmeste dagene etter fullmåne det blir født flere barn. 3-4 dagene etterpå. Altså 26-27.okt.

Effekten av fullmånen opptrer ikke samtidig med fullmånen. Ikke vet jeg, blir spennende å se og høre :)

Skrevet

Venter på fullmånen jeg også, og skorpionens tegn som begynner 24/10... Så hun skal være inni meg til søndagen har kommet- men etter da; bring it on!

Skrevet

Har termin på lørdag, og håper håper håper babyen kommer iløpet av helga! Jordmoren min har vakt på sykehuset, og hadde vært supert å komme inn når hun er på jobb!

Ser ikke ut til at strippingen har hjulpet så masse, så må nok bare belage meg på noen dager til som gravid...

Skrevet

Ja, jeg har bestemt meg for fredag! Vil at jeg skal begynne med vondt om morgenen, få ungen ut i løpet av dagen og være på sykehuset til søndag kveld el.no. Hadde passet bra mtp eldstemann osv. For jeg føler nesten ikke at jeg har tid ellers!

Skrevet

Cadence, månen vil i tillegg være i tyren. Det er der månen trives best & tyr-måne barn elsker mamman sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...