Gå til innhold

Hvor stor er sjansen for å miste ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe som skal til for at det skal skje? eller vet man aldri om man gjør det ?

Jeg føler meg såå desperat!!!.. Jeg har gått igjennom et svangerskap før.. Tenkte ikke samme da som jeg gjør nå!! Det er så vanskelig!!

Hva er sansynligheten egentli? Leve som normalt å være deg selv prøver jeg å si til meg selv, men den tanken kommer tilbake!! :/

Tiden går så tregt fram til jeg skal til legen også!! føler jeg er grinete dagen lang!!

Dette er vell et syteinnlegg, men hva skal jeg gjøre da ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjansen for å miste er veeeldig mye mindre enn sjansen for at det skal gå bra! Og når det innimellom skjer allikevel er det stort sett fordi noe var galt med fosteret i utgangspunktet og ingenting man selv har påvirket. Hold deg til anbefalingene fra helsemyndighetene angående kosthold, så har du i grunnen gjort det du kan - resten har man ikke kontroll over. Sannsynligvis går det veldig bra med akkurat deg og fosteret ditt, så kos deg så godt du kan:)

Skrevet

Takk for gode ord!! Håper du har rett :)

Skrevet

Heia :)

Disse statistikkene har beroliget meg litt underveis. Noen havner selvsagt av og til på feil side av statistikken, men man må bare satse på å ikke være en av dem :) Lykke til videre i svangersakpet :)

5-8 uke 89,2% mulighet for at det skal gå bra

9-12 uke 93,8% mulighet for at det skal gå bra

13-16 uke 96,3% mulighet for at det skal gå bra

17-20 uke 98,9% mulighet for at det skal gå bra

21-24 uke 99,3% mulighet for at det skal gå bra

25-28 uke 99,8% mulighet for at det skal gå bra

(Sjansen for SA/MA er da:

5-8 uke 10,8%

9-12 uke 6,2%

13-16 uke 3,7%

17-20 uke 1,1%

21-24 uke 0,7%

25-28 uke 0,2%)

Skrevet

Takk !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...