Sunshine med småtroll:) Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Var til samtale i dag på sykehuset og føler meg mye roligere nå. Har termin søndag 07.nov.,men har han ikke kommet ut til da så skal jeg til igangsetting 08.nov kl 0930:-) Slipper å gå over (jippi!!) Skal også få epidural tidligere gangen her + at de skal ta ks hvis de merker at riene blir som de var sist. *puster lettet ut*
Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 Hei.. Så godt at du slipper og gå over tiden da Kan jeg spørre om hva grunnen er til at du slipper? Lykke til!!!
Sunshine med småtroll:) Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2010 Ingen problem:-) Storebror kom med hasteks pga at riene var altfor sterke og pulsen hans ble for stor. Så har jeg hadd et avbr. sv.skap i desember og riene var det samma da så gangen her skal de ha mer kontroll og istedet for keisersnitt så ville jeg heller bli satt igang slik at jeg kanskje, forhåpentligvis, kan få en normal fødsel:-)
mamma til 2 vakre stjerner Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Så bra!! Godt å høre:-) Jeg skal på fødselssamtale 11. nov for å planlegge:-) Jeg har lyst til å føde i vann denne gangen. Jeg skal til samtale for å gå igjennom forrige fødsel da den ble alt utenom ålreit.. Det er derfor utrolig morro å høre at sykehuset lytter på behovene :-) Lykke til!!
Gjest Mentha Skrevet 20. oktober 2010 #5 Skrevet 20. oktober 2010 Så godt å høre at de tar hensyn til deg og tidligere erfaringer Og at dere i samarbeid kan planlegge en fødsel som alle føler seg komfortable med. Veldig bra! Det er kjempebra at de er så bevisste på sykehuset, og at de hører på deg Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå