vilhababyasap Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Er det noen som har vært her lenge? Kjenner nesten ikke igjen noen nick fra da jeg begynte å henge her for 1 år siden. Er det bare jeg som ikke er blitt gravid ennå? Eller er det noen andre her også???
Lillemy36 Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 Neida ikke riktig alle er gått over til 1-2-3 tri, men det har vel vært nærmest en babyboom på mange av de som har vært her inne leeeenge... Det må vel bli vår tur og snart?? :-)
vilhababyasap Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2010 Det bør det bli. Jeg er blitt spådd 2 ganger nå, av 2 forskjellige, og begge sa at jeg kom til å bli gravid i januar... Klamrer meg til håpet:-) Det kan jo godt hende at vi også blir rammet av babyboom:-)
Gjest LonleyGirl Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 16 pp her.. Huff... Håper vi får en liten spire snart!
prøvende Skrevet 21. oktober 2010 #5 Skrevet 21. oktober 2010 17 pp her, så du er ikke alene om å ha vært her en stund nei. Må bli vår tur snart også vel!? Prøver å tenke at for hver pp som går, er jeg 1 pp nærmere målet:) Må holde motet oppe:)
LHHR Skrevet 22. oktober 2010 #6 Skrevet 22. oktober 2010 26pp her.... Men prøver og ikke være her inne altfor mye, blir litt stressa av at "alle" blir gravide, selvom jeg jo vet at det er mange slitere fortsatt. Lykke til.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 22. oktober 2010 #7 Skrevet 22. oktober 2010 Hvis mensen kommer neste helg, så går vi inn i vårt tredje år uten prevansjon....! ...har ikke styr på pp'er lengre. Noe som sikkert er like greit... Syns alle som har prøvd lenge, kunne fått flytta seg videre nå. Har venta nok nååå!!!
lykkeliten1 Skrevet 22. oktober 2010 #8 Skrevet 22. oktober 2010 Helt enig med dere jenter! Ting tar for laaaaang tid. Har vært her inn, hmm vet ikke akkurat hvor lenge, men over 1 år i hvertfall. Har prøvd i 2 år nå. Jeg vil veldig gjerne bli smittet av det baby-boom-viruset! Vi satser på at det snart er vår tur til å begi oss videre inn på 1.trimester. Det har vi jobba nok for snart synes jeg! God helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå