Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 noen nettsider man kan se forskjellige fonter?
Monajenten Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 http://www.dafont.com/ Evt. kan du google typography.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 Takk. er ikke helt sikker på om jeg gjør det, men hvor er et bra sted å tatovere noe sånt? Ankel? Hårfeste?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Venninna mi tegnet opp selv, tok en større tatovering på siden av magen.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #5 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg ville dratt på et tatoveringsstudio og sagt akkurat hva du har lyst på og spurt om forslag til skrifttype og plass å ha det. Du må tenke over om du vil ha mulighet til å skjule tatoveringen, eller om den skal være i øyefokus, størrelse på den og om du vi ha farger. Men dette er sånt som de er flinke til og kan hjelpe deg med Da jeg skulle ha tatovering (helt urelatert til barnenavn, jeg ville bare ha en sommerfugl), så sa tatovøren at han helst ikke ville tatovere sommerfuglen jeg hadde funnet selv med mindre jeg insisterte. Isteden tegnet han en til meg som var helt fantastisk nydelig, og sammen ble vi enige om farger, plassering og størrelse. Ble utrolig fornøyd, og elsker fortsatt tatoveringen min i dag, 10 år senere
Monajenten Skrevet 20. oktober 2010 #6 Skrevet 20. oktober 2010 Tja, det kommer jo helt an på hva du liker og vil føle deg komfortabel med:-) Har selv en tattovering på innsiden av håndleddet (oppå pulsåren) og syns det kunne vært et fint sted å ha en sånn type tattovering som du ønsker. Ellers er det fint sånn bak øret/i nærheten av hårfestet. Vet ikke om jeg ville hatt bokstaver på ankelen, men det kommer veldig an på hvordan tattoveringen ender opp:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå