Gå til innhold

Cytotec, tømming av livmor... Svimmel???

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, blødde noe som syntes å være helt umennesklige mengder..

Men, kan ikke blodtrykket variere veldig?

Stort sett være normalt for så få et fall?

Målt jernlager o.l?

Hva var hb på da?

Synes ikke at det er så¨rart å bli svimmel jeg etter en slik runde, var helt svingstang jeg noen timer inn i løpet. Gikk seg heldigvis fort til igjen da.

Vil bare si at jeg også var utrolig svimmel i flere dager etter min utskrapning. Hadde VELDIG lavt blodtrykk, men tror også jeg reagerte litt på narkosen. Kroppen blir jo litt tullet med stakkars.

Fikk beskjed om at det var helt normalt å bli svimmmel. Gikk over etter noen dager, men var utrolig ekkelt.

HAdde jodmora her på hjemmebesøk, og hun mente at alt så fint ut. Hb var på 14.1 da, men nå i dag er den på 10,3 så den har jo falt ganske mye. Og de på gyn mente jeg skulle holde kontakten siden jeg fremdelels var svimmel. Greit nok at man blir sliten av det, er jo en stor påkjenning ja. Men synes dette var i overkant skummelt synes jeg.

Men har vel kanskje litt å gjør med hvor langt man er på vei og.. Med tanke på hvor mye man blør tenker jeg.. Var jo 14 uker denne hangen, de andre gangene har jeg vært rundt 7.

Bare glad jeg har krav på tidlige ul en evt neste gang :-)

Jeg har ikke blitt svimmel, tok cytotec i går.

Men blør latterlig mye. Og er sliten.

Har ikke blitt fulgt opp av noen heller, fikk bare beskjed om å ta kontakt hvis jeg fikk feber eller hadde smerter etter 14 dager :s

Har noen tenkt til å ta UL etter en sånn kur for å se at alt er ute? I så fall privat eller?

Annonse

jeg startet kuren på onsdag... men tenkte at så fort blødningene er vekk vil jeg ta kontakt med UL for å sjekke at alt er ute.... vi har tenkt å komme fort igang igjen og da føler jeg at det er greit å vite at alt er komt ut... ellers kan jo det være med å forhindre at man blir gravid.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...