Gå til innhold

Nå tar appetitten overhånd snart!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I den siste tiden nå har jeg hatt en helt utrolig matlyst. Har lyst på alt mulig, og mens jeg sitter å spiser noe, så tenker jeg allerede på hva jeg skal spise etterpå! Umulig å gå i butikken, jeg blir faktisk så sulten at det romler i magen, bare jeg tenker på mat. Spiser gjerne en dobbel kvelds om jeg har skikkelig lyst på brødskiver, uten å egentlig bli særlig mett. Kjøpte i dag en kilos pose med sjokoladekake-miks, og selv om jeg har kjeeempelyst på kake, har jeg 0 energi til å bake (flaks). Grøss, enda 6 uker igjen, hvordan skal dette gå?

Tenker ikke så mye på at jeg må begrense matinntaket, men synes det er litt irriterende, å plutselig befinne meg i kjøleskapet, eller å alltid tenke på mat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på samme måte! Det var et merkbart hopp i appetitten for meg i uke 28, og det ser ikke ut til at det har tenkt til å gi seg med det første ;)

Det eneste jeg tenker på om dagen er mat, mat, mat.. Budsjettet vårt har røket noe alvorlig, og likevel fortsetter jeg bare å spise :P Er bare 29 uker på vei, så jeg rekker fortsatt å vokse mye, både framover og til siden ;) Er ikke direkte sultfølelse hos meg som er verst, men mer at mat har blitt en craving, en dille, noe jeg bare MÅ ha. Spesielt grovbrød med masse smør, av en eller annen grunn...

Prøver å spise tyggis og pusse tenner oftere for at matlysten skal dempes litt, men det holder ikke så veldig lenge. Men trøster meg litt med at det er stort sett sunn mat jeg spiser, så da kan det jo hende det er behov for det? Når bebisen vokser mest på slutten, så har vi vel behov for mer energi :) (Jeg bruker i alle fall dette som unnskyldning, hehe)

Skrevet

Velkommen i klubben :) Så godt at vi er flere. Har enormt matlyst og sug på noe hele tiden. Og hvis det går lang tid uten at jeg spiser blir jeg skikkelig skjelven og uvel. Så jeg har kapitulert, spiser det jeg har lyst på. Er i uke 36 og vekta øker jevnt, men har sluttet å stresse med det, prøver i alle fall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...