shalin Skrevet 20. oktober 2010 #1 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg er selv under denne kategorien,og vi har prøvd lenge!! det tok flere år før de fant ut at etter en kondisering kunne jeg ikke få barn på egenhånd,altså en legetabbe,utrolig surt å ikke ha funnet ut dette før,men nå hr vi jo fått vite-endelig. Vi har hatt et prøveforsøk,men det gikk dessverre ikke:-( skal ha fryseforsøk i uke 47,så da håper jeg det er vår tur. Blir så trist når jeg leser om alle oss som prøver og vil så gjærne,mnd etter mnd blir vi skuffet for mensen som kommer,eller testen som er negativ,men alikevel går vi på igjen og igjen....DET skal vi virkelig ha for! Jeg vil sende alle som prøver masse varme tanker,jeg er helt sikker på at vil man en ting veldig,så får vi det til til slutt. Jeg vet at det er vanslig å holde motet oppe når man blir skuffet gang på gang,men hold ut jenter... en dag er det vår tur til å få en herlig og positiv overreskelse:-) Ønsker alle masse lykke til,og jeg skulle gitt alt jeg hadde for å kunne holde min egen baby i armene,men jeg håper og tror at det får jeg en dag:-) Tenker masse på dere alle:-) Stor klem fra ei som vet hva det vil si å vente og ønske..mnd etter mnd,år etter år... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142460854-ville-bare-skrive-litt-til-alle-pr%C3%B8vende-jenterpar/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå