Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bare lurer litt jeg da:-) vi har hatt 1 forsøk,og det gikk dessverre ikke så bra(ferskt) skal ha fryseforsøk i uke 47,så håper at det går bra da. Når satt det på dere jenter? og etter hvor mange ganger? Lykke til til alle som prøver:-)

Fortsetter under...

Lykke til med fryseforsøk :-) har hørt om mange positive historier med frysegg!!

Hos meg satt den på andre ferskforsøk, men fjerde innsett (hadde to fryseforsøk i forbindelse med første forsøk, hvor det ene endte i graviditet men mistet i MA i uke 7)

Klem ♥

Annonse

Har hatt to ferskforsøk, hvor vi fikk barn på det andre :-)

Har nettopp vært igjennom to søskenforsøk av fryste egg, men det ble misslykka. Skal igang med fersk igjen nå til november :-) Skulle egentlig igang nå i oktober, men det er vist leveringsvansker på noe av medisinene...kjiiipt.

Ble gravid på mitt første ferske forsøk, aldså 4 innsetting, hadde 3 frys først som det ikke ble noe av. Fikk en sønn sommeren 2009.

Å denne gangen ble jeg gravid på mitt 3 fryse forsøk. Er gravid i uke 13:) Så med meg har det lykkes både med ferskt og med fryst egg:::):)

5 ivf for å få førstemann (4 ordinære forsøk + 1 fryseforsøk).

9 ivf for å få andremann (7 ordinære forsøk og 2 fryseforsøk).

Teller en alle med, så blir det totalt 14 forsøk og 2 graviditeter......og midt i januar er jeg mamma til to gutter :-)))

Annonse

Jeg var så heldig å bli gravid å få barn på 1. forsøk og fikk en gutt i 08. Får snart en på egenhånd nå (noe som legene mente var umulig siden jeg kun har en eggleder igjen som er tett og bøyd etter xu i07)

Så lykke til alle sammen, det blir deres tur også.

Hei, jeg fikk tvillinger ved 1 forsøk (Ferskt) for 8 år siden i Danmark..

så fikk jeg tvillinger igjen ved det 6 forsøket, (2 frys og 4 ferske måtte til først) først riksen og så Hausken . Mistet 3 ganger før det gikk bra.Så da er jeg 4barns mor...og får ikke fullrost Hausken nok. Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...