Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi er i gang med vårt 2.forsøk nå, starta med spray forrige uke.

Det jeg lurte på var; har dere med mannen på ul hver gang? Vi syns det er litt vanskelig ettersom han ikke får "gratis" fri. Han må jo selvfølgelig være med de tre dagene med uttak ol, så da tar han ut feriedager/avspasering. Men nå har vi jo vært med en runde før, og vet hva vi går til på ul-dagen. Noen som har møtt opp på det uten mannen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142460664-mannen-med-p%C3%A5-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har hatt 9 innsettinger, og mannen har bare vært med på en.

Det er så fort gjort, og det har ikke vært viktig for meg å ha ham der - så da har vi gjort det slik. Det er litt artigere på klinikken vi er nå, for der får vi se eggene superforstørret før de settes inn - og han var med på forrige innsetting, så det var fint for oss begge.

Her må en bare gjøre det som en føler for, tenker jeg.

Jeg har hatt 2 avbrutte forsøk og trodde jeg aldri skulle komme så langt som tll innsetting. Neste forsøk ble kun ett egg befruktet og jeg er nå gravid. Mannen min skulle absolutt vært med på innsettingen for jeg fikk se det befruktede egget på skjermen, var en fin opplevelse.

Dette er jo opp til dere som par og hva dere ønsker.

Jeg har hatt 14 forsøk og dermed 11 uttak og 14 innsettinger.

Mannen min har vært med på alle uttak - det må han jo.

Etter som forsøkene økte på, så har jeg klart meg fint på egenhånd dagen for innsetting i ihvertfall 5-6 forsøk.

Men klart en mann ønsker å være med på innsetting og klart du også ønsker å ha han med. Det er jo en stor opplevelse og desstuen - tenk om det blir den ene gangen nå i første omgang? Ja, altså at du blir gravid......også fikk ikke han sett det? Nei, ta han med og kooos dere:)

MASSE LYKKE TIL! :-)))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...