Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drikker så mye farris om dagen, ble plutselig litt i tvil om det var så lurt..noen formeninger om det?

Tenkte på saltinnhold og ødem osv...

Man skal bekymre seg for mye:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror vel det bare er sunt? For du får jo i deg masse væske, og da skulle ikke saltene være noe problem. Tror jeg altså. Åh, nå fikk jeg lyst på farris...

Skrevet

hehe, ja det finnes sikkert verre ting å ha i seg:)

Herregud, blir jo litt paranoid av å være gravid har jeg merket. Håper jeg blir litt roligere hvis det blir flere barn i fremtiden:)

Skrevet

Tror nok ikke det er farlig :)

Men det er visstnok ikke så bra dersom du har mye vann i kroppen. Da blir det verre.

Skrevet

Drikker 1-2 glass vann hver dag.. og resten farris! Blå! Med masse deilig kullsyre! Herlig :-) Tror og håper at det ikke gjør noe..

Skrevet

Heisann:-)

Jeg har fullstendig farris dilla, har hatt det hele svangerskapet:-) Eneste "plagen" jeg har fått av farrisen er luft i magen nå som babyen tar mye plass:-) Det jeg ble fortalt er at saltet kan binde væske i kroppen sånn at farris kan forverre ødem i kroppen, men det er ikke farlig bare ubehagelig:-) Personlig har jeg ikke merket noe til det, bare luften:-) Men litt må en "lide" for farrisen er jo så godt!!

Skrevet

helt dilla på farris kulsyrer jeg og!tror og håper at dette er i hvertfall mye sunnere enn f.e.sjokis;)

Skrevet

Mmm, hadde dilla på Farris Bris helt til jeg fikk halsbrann. Da taklet jeg det ikke lenger. Nå har jeg slått meg på vann med sitron, det får være nest best ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...