Maibaby:) Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 testet positivt idag, er 3+5 nå!!!! har hatt ømme bryster, murringer i rygg og mage, tretthet og andre symptomer, men regnet med at jeg bare var helt innbilt gravid, men heldigvis viste testen positivt!!! dette var 3 pp etter sa i juli, håper virkelig denne spiren sitter!!!!! er kjempe glad, men har nok ikke helt gått opp for meg enda!!!! sender masse *babystøv* til alle!!!!!
Therese ❤️ 3 ønsker å bli 4 ❤️ Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 Så bra!!! ) Gratulerer så mye! Har kjøpt meg CB monitor jeg også som jeg skal prøve neste pp
Peispå! Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 Så fanrastisk deilig! Blir en spennende tid fremover nå da:-) Kanskje ekstra deilig å se at det klaffer igjen etter å ha mistet. Lykke til videre
Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Gratulerer så mye, kan tenke meg den gode følelsen du har nå:-) Masse lykke til!!
Petrine +spire=❤ Skrevet 20. oktober 2010 #5 Skrevet 20. oktober 2010 Gratulerer så masse!! Håper spiren sitter seg godt fast!!
CI82 Skrevet 20. oktober 2010 #6 Skrevet 20. oktober 2010 Gratulerer Håper jeg følger etter deg snart! Lykke til med en lille
Maibaby:) Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 20. oktober 2010 Takk takk!!!! er uvirkelig enda, tørr ikke helt å glede meg for mye.... tror det blir noen laaange uker!!!! men er jo selvfølgelig kanon glad for at den satt denne gang!!!! håper bare virkelig at spiren holder seg der i 8 mnd til!!!! lykke til alle sammen, og du skal se at snart er du på plass du også CI82, hehe gikk jo raskt forrige gang!!!!
Kanskje snart <3 86 Skrevet 20. oktober 2010 #8 Skrevet 20. oktober 2010 Gratulerer så mye med spire i magen ) !!!
=Septbaby=Maispire<3 Skrevet 20. oktober 2010 #9 Skrevet 20. oktober 2010 Gratulerer så mye!! For en fantastisk følelse det må være!! Krysser alle fingre for at spiren sitter godt fast, og at vi sees inne på 1.trimester etter hvert
♥Spirevipp♥ Skrevet 21. oktober 2010 #10 Skrevet 21. oktober 2010 Hva slags akupunktur benyttet du deg av? Gratulerer så masse =)
Maibaby:) Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #11 Skrevet 21. oktober 2010 takk for gratulasjoner jeg brukte bare "vanlig" akupunktur for å få bedre blodgjennomstrømning i kroppen noe som da kunne føre til bedre forhold for egget.... eller noe sånt, hehe har ikke helt peiling men tror det er vanlig akupunktur, for å bedre forholdet mellom yin og yang.... for å være helt ærlig så har jeg ikke helt peiling!! men d funka iallefall syklusen min kortet seg ned fra 40 dager til 34 dager på 2 behandlinger!!! så kan anbefale det iallefall!! hadde masse murrinnger når jeg gikk derfra på forrige torsdag, tror egget festet seg da.... lykke til videre!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå