Gjest Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Jepp! Nå var han lei av å se meg så trøtt og sliten, så i natt får jeg ikke være hjemme. Jeg må sove hos mine foreldre i natt, og han skal ha småen på snart 5 mnd i hele natt. Dette har han tilbudt meg mange ganger før, men jeg har ikke vært klar for å forlate småen enda. Men nå etter snart 5 mnd med fullamming, og der småen er mer og mer våken om nettene, så kjenner jeg behovet for en hel natt med god søvn. Jeg har fått muligheten til å hvile på dagene og i helgene av samboer, men får ikke til å sove på dagtid. Og å bare ligge i sengen mens han skal ta seg av småen om natten, varme melk og styre på, nei det klarer jeg ikke...melken min renner jo bare småen klynker om natten. Så da forlate jeg huset i kveld! Har tatt opp melk fra frysen og alt er klart. Gleder meg!! Men det blir litt rart... :-)
mor til to søte Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 O lykke! Nyt natten din Håper du får ove da og ikke blir liggene å savne småen.
Virreli Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 Hehe, godt det ikke var mer dramatisk! Kos deg så mye med en etterlengtet, lang, deilig og drømmende natts søvn! Zzzz...
Løvinna30 Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Vet du hva, det er det samme her også! i natt skal pappaen ha lillegutt. Første gang jeg sover uten han. Han er 3 mnd. Spennende :-)
2010 Mammaen Skrevet 20. oktober 2010 #5 Skrevet 20. oktober 2010 Nyt det! Håper du ikke våkner for mange ganger og lurer på hvorfor han ikke "ber om mat" :-)
Gjest Skrevet 20. oktober 2010 #6 Skrevet 20. oktober 2010 hehe..er forberedt på å våkne flere ganger, tenke på gutten min og hvordan det går hjemme, og å ha melkespreng, Var ikke helt klar for å være vekke i morges, men tanken på en hel natt alene har blitt bedre og bedre gjennom hele dagen! Nå er vesken pakket og alt er klart. Småen må bare i seng først før jeg forlater huset! Du må ha lykke til du også Sommerbarn 2010!! Dette fortjener vi :-)
Gjest JuniGull2010 Skrevet 20. oktober 2010 #7 Skrevet 20. oktober 2010 Ja, kos dere begge to! Men lov meg en ting! Ikke sett dere foran pc`n på DIB! :-) Nå har dere fri en helg natt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå