Loony Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Vi har vært igjennom 5 IVF / TESE forsøk og ett FER (fryse-) forsøk, hvorav det første forsøket førte til graviditet (spontanabort etter ca 5.uke), 4 førte ikke til graviditet og ett hvor eggene ikke ble befruktet. Jeg tror ikke vi har fått noen "utredning", men i hehnold til klinikken er det ingenting som egentlig er i veien for at vi skal bli gravide på denne måten. Den eneste grunnen til at vi må gjennom "prøverørsbehandling" er at min mann er sterilisert. Man må dermed hente ut spermier fra ham og befrukte mine egg i et laboratorium. Nå har vi bestilt time hos urolog for refertilisering av min mann og han har gitt oss en 50 / 50 tjangs for å bli gravide. I tillegg kunne jeg tenke meg å prøve en alternativ behandling. Er det noen som har erfaring med homøopati, soneterapi e.l.? Noen som kan anbefale noe? Vi bor i Aust-Agder. Er det noen som kan anbefale noen i nærheten? Jeg setter meg gjerne i bilen og kjører i et par tre timer, bare jeg finner noen som vet hva de driver med. Takker og bukker for alle råd og tips
kirsty*2barnsmamma Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Hei! Jeg ble gravid med alternativ behandling etter 44pp, men det var en ekstrem diett som skulle styrke slimhinnene mine. Vi hadde heller ingen åpenbar diagnose, og var gjennom 1 ivf forsøk som endte med ingen befruktning, ingen innsetting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå