Gå til innhold

Herregud, føler jeg drikker en hel innsjø om dagen- og likevel er det ikke nok!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husket ikke fra sist gang at ammingen krever SÅ mye ekstra væske gitt, men jaggu skal jeg si at det drikkes vann om dagen, myye vann! Flere som opplever det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du føler for å drikke veldig unormalt mye må du få sjekket deg for diabetes. Hvor mye er det du drikker da?

Skrevet

hehe, neida, det er nok ikke snakk om såå store mengder (flink til å smøre litt tjukt på vettu;) - men merker at jeg må drikke mye mer enn vanlig. Hadde ikke spor av sukker el noe i urinen underveis i sv.skapet, så tror nok at det bare skyldes ammingen! Men begynner å bli leeeei av vann nuh ja :P

Skrevet

Hvis det blir sånn over 4 liter, så bør du sjekke deg for diabetes... Det er mulig å få diabetes etter ett svangerskap, selv om man ikke fikk svangerskap-diabetes

Hilsen diabetiker

Skrevet

Neida, så store mengder er det ikke snakk om- tok nok kanskje litt hardt i i overskriften;) Men drikker ikke så mye vann til vanlig, sikkert derfor d føles så mye nå!

Skrevet

Jeg drikker sikkert 3-4 liter væske om dagen, og har ikke diabetes. Jeg har ventmeg til å drikke vanligvis ca 2,5 liter til vanlig, blir uvel, svimmel og slapp om jeg drikker bare 1,5 liter vann. Og nå drikker jeg en god del ekstra pga ammingen. Drikker ikke bare vann da, koffeinfri te, fruktjuice, solbærsaft (som man i gamledager iallefall mente ga økt melkeproduksjon, og som jeg synes fungerer).

Skrevet

Jeg har hatt vondt i hodet siste uken - litt til og fra. Konkluderte med at jeg drikker for lite vann, fordi jeg er så innmari tørst når jeg våkner på natta. Så nå har jeg fylt en 1,5 liters Farrisflaske med vann i kjøleskapet - og skal bli like flink som deg!! :-D

Vi trenger vann! ;-)

Skrevet

mmm...nå fikk jeg lyst på solbærsaft med isbiter... (og hvis d øker produksjonen har man jo en finfin unnskyldning til et ekstra stort glass også hehe;)

Skrevet

Lurt! Det burde kanskje jeg også gjøre, blir jo litt ekstra fristende når vannet er iskaldt=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...