Consa Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Hei folkens, nå er jeg såå full av frustrasjon siden jeg tydeligvis ALDRI blir gravid...Må sikkert bare være litt mer tålmodig, men DET ER IKKE SÅ LETT!! Slutta med pillen tidlig i høst, og har etter det hatt tre sykluser på nøyaktig 22 dager. Nå er jeg på dag 27 i denne syklusen og tr har enda ikke kommet. GT i dag var negativ, men man håper jo i det lengste... Problemet mitt er at jeg er fullstendig symptomfreak og klarer bare ikke la vær å "lete" etter symptomer hele tida. Første gangen etter jeg slutta med pillene trodde jeg selvfølgelig at spiren satt for hallo, jeg romla jo skikkelig i magen flere dager på rad! Haha, nå ler jeg av meg selv... Men denne gangen har det kanskje vært litt mer realistiske ting... Jeg har bl. a. hatt to dager med skikkelig tykk utflod, og da mener jeg SKIKKELIG tykk, nærmest som gummistrikk. Men nå er det borte for lengst. Dessuten kjente jeg her om dagen et raske lynende "stikk" der nede, men også det har jeg ikke kjent siden. Jeg har også begynt å "se prikker" (begynnende besvimelse) av og til når jeg reiser meg raskt. Kan dette være noe eller er det jeg som ønsketenker så hardt at jeg begynner å merke ting??? Det er jo litt rart at jeg ikke har fått mensen enda, ettersom de forrige syklusene var så regelmessige og korte... Hvor lenge bør jeg evt. vente før jeg tar en ny test? Og kanskje viktigst av alt: Har dere noen tips for å unngå å pådra seg falske symptomer???
Cryst@l Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 Hei! Når eg leste så tenkte eg først at den utfloden kanskje var ELslim og at du har hatt eggløsning? en kan bli utsatt, det er det jeg sier til meg selv at jeg har hatt.. Jeg er på dag 39 og ingen tegn på noe som helst. Kanskje eg hadde eggløsning rundt dag 32 for da hadde eg slim, vondt i ryggn, stikkinger i livmors området og vonde pupper.. men ikke vet jeg.. Skal deffinitivt teste neste pp.. Jeg trodde ikke ting skulle skje på første forsøk, men synes det er kjipt å vente og vente.. Håper lykken snur for oss alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå