Marsbaby! Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Hei Jeg har siste tiden blitt så stiv og støl i hofter og rygg, og særlig etter å ha gått en tur (med gode sko, i skogen etc på mykt underlag) på rundt en time eller mindre. Føler jeg går etterpå som en gås, vagger og har vondt. Er dette normalt, og hva bør jeg gjøre for å forebygge mer av det? Jeg bør vel fortsette å bevege meg, selv om jeg blir sliten etter en tur? Lurer også litt på om det kan være noen tegn på bekkenløsning? Noen som vet??
cilinik Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 Helt normalt ja:-D Bekkenet begynner å bli mer slarkete nå frem mot fødselen og noen får i større el mindre grad bekkenløsning. Kroppen blir jo tyngre og magen større, så da må ryggen og bena bære mer. Bare bra å bevege seg, men lytt til kroppen og ta det m ro:-D Et vamt bad i badekar el basseng gjør godt for en stiv kropp bla. Lykke til videre m sv.skapet:-D Klem fra Julekula
Puppemamma Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 signerer på denne her! stivner så i beina på natta at i dag kl 05 måtte jeg opp å ta meg en dusj for jeg vant NM i å snu seg i senga
mamma til lillingen Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg har det motsatt, om jeg ligger i ro, på sofaen eller i senga på natta, så blir jeg stiv som en stokk og må nesten ha drahjelp for å få meg opp. Fikk bekkenløsning i slutten av juni, så har kjent det en god stund nå, men det er først nå i det siste det også gjør vondt å ligge/sitte, i tillegg til når jeg står eller går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå