Miessi Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Endelig fødeklar, noen andre som også er det idag? Har vært på kontroll idag og alt så bra ut. Symf.måelt har sluttet å stige og har dabbet litt av. Magen hadde begynt å synke litt. Blodtrykket var kjempe bra, sånn som den hele tiden har vært. Jeg hadde gått opp 1 kg på 2 uker, fornøyd med det siden jeg har gitt plaffen i hva jeg får i meg. Så hittli har jeg gått opp 9,5 kg, hadde egentlig forventet mer, men er kjempe fornøyd med det. Hadde litt kynnere i går, har ikke hatt mer en 2 kynnere i løpet av hele SV, så jeg ble nok overrasket og ble veldig sugen på mer ondt. Ellers ingen plager og har kjempe god form. Så nå venter jeg bare på enda mer kynnere og enda mer ondt
Miessi Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 20. oktober 2010 Det var visst ingen som hadde lyst å svare på mitt innlegg, så da får jeg gjøre det selv da
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg er også fødeklar i dag!! nå nærmer det seg!! Har termin 10 november, men håper han kommer litt før. Var på ul i går og fikk beskjed om at hodet er festet. Hadde ikke regnet med det siden jeg er andregangsfødende.. Lykke til!
Miessi Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2010 Joda, jeg viste nok at det er flere som er fødeklar i dag og har termin dem 10. nov. Men det tar nok litt tid å svare om man i det heletatt orker å svare. Er førstegangs og hodet var festet allerede i uke 32, hvis ikke jeg husker feil da. Trur nok at vi alle ønsker at ungen skal komme før den 10'ende, og kanskje allerede til helga. Men de velger nok selv når de har lyst å komme til verden. Takk for svar og lykke til deg å!
knekkebrød Skrevet 21. oktober 2010 #5 Skrevet 21. oktober 2010 Er vel ikke akkurat fødeklar selv om det er tre uker igjen.. er tredje gangen jeg skal føde og det er ikke helt godt! Men så fort babyen har kommet ut er alt glemt. Det er helt utrolig! Så den behøver ikke komme noe før for min del. Må samle litt krefter først. Sluttet jo i jobb i går
Miessi Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg går her hjemme og er arbeidsledig. Har vært det siden jeg tok eksamen i vår. Så krefter har jeg spart nok av hele sommeren og høsten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå