mariabee Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Hva er som regel riktig?? Ifølge siste mens, er terminen min 26 november, mens UL termin var 6-7 desember.. så er litt spent jeg:)
lillespire08+10 Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 Tror nok det varierer hva som stemmer Men i mitt forrige svangerskap var menstermin 8.aug, ul.termin var 16.aug. Og gutten min ble født 15.aug. Så var nærmest ul.termin. Denne gangen er menstermin 12.nov, og ul.termin 14.nov. Så blir spennende å se...
silla g07,j11 (fødeklar!!!) Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 Sist hadde jeg 14 dager sprik mellom mens termin og ul termin sønnen vår ble født 5 dager over mens termin og var tydelig overtidig med lange negler og tørr hud så personlig har jeg mest tro på mens termin men det kan nok variere. Babyen kommer vanligvis når den er klar allikevel og det er revnende likegyldig for babyen når det er termin;) Du går en kjempe spennende tid i møte, prøv å fylle dagene med ting DU har lyst til å gjøre da går tiden mye fortere. Tips som hjalp meg er shopping, frisør, fotpleie, date med din kjære og besøke venner. Nyt friheten for den nye sjefen i huset kommer før du aner det;)
silla g07,j11 (fødeklar!!!) Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Sist hadde jeg 14 dager sprik mellom mens termin og ul termin sønnen vår ble født 5 dager over mens termin og var tydelig overtidig med lange negler og tørr hud så personlig har jeg mest tro på mens termin men det kan nok variere. Babyen kommer vanligvis når den er klar allikevel og det er revnende likegyldig for babyen når det er termin;) Du går en kjempe spennende tid i møte, prøv å fylle dagene med ting DU har lyst til å gjøre da går tiden mye fortere. Tips som hjalp meg er shopping, frisør, fotpleie, date med din kjære og besøke venner. Nyt friheten for den nye sjefen i huset kommer før du aner det;)
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 20. oktober 2010 #5 Skrevet 20. oktober 2010 Er så heldig at begge terminene er på samme dato så her er det ikke noe problem. Sist var ul terminen faktisk 5 dager før menstermin og tulla kom 3 dager før ul termin...
ToSu2 Skrevet 20. oktober 2010 #6 Skrevet 20. oktober 2010 Hei :-) Jordmoren som jeg går til, sier at det som regel er mens- termin som stemmer.. :-) Da jeg var gravid med førstemann var mens-termin 19. og ul-termin 25. Jeg fødte 23., men fødselen startet 22.... Så sist fikk jeg midt mellom terminene.. Satser på at det samme skjer igjen :-) I så fall kommer babyen min iløpet av mandag\tirsdag :-)) Lykke til videre:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå