Gå til innhold

ett delvis syte innlegg fra meg :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei, nå har jeg gått fra uke 8 tilogmed torsdag og kasta opp hver eneste dag,så å si.. fredag tilogmed i går kveld var jeg spy fri :D tjoheei, men kasta opp igjen i går kveld da :S og i dag er kvalmen borte igjen :D MEEN... i dag sitter jeg jo konstant på do, og ja jeg trenger vel ikke og utdype det som skjer der... (løøøøst jaa..)

er forresten i uke 36 + 2

jeg synes jeg kunne fått noen uker nå uten kvalme eller oppkast ell diare, og bare kosa meg med magen og "lille" gutt på 4 år...

haff, ja det var dagens og ukas syteinnlegg tror jeg, hehe..

fler som vil syte så heng dere på ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååh! Du har lov til å "syte" !! Jeg spydde "bare" de første 17 ukene-men det var ille nok!!

Håper virkelig at spyinga di roer seg nå mot slutten av svangerskapet!! Uansett, så er det vel godt å snart være ferdig..?!?

LYKKE til videre :-) Jeg synes du er kjempetøff!!!! De fleste hadde sikkert klaget MYE mer enn d du gjør...

Skrevet

takk takk:) ja føler jeg har litt lov og syte litt ;)

godt og vite jeg snart er ferdig ja.. :D

mange som klager mer enn meg ja, men det kan vel være jeg er heldig med hormonene mine, så langt... hehe :)

Skrevet

man har lov til å klage litt:)

men nå er det ikke lenge igjen til det er din tur:) det kommer jo noe veeedlig godt ut a dette.. så vi kan vell vere enig om at det er verdt det..

Håper at formen din blir bedre:)

masse lykke til..:)

Skrevet

Er enig i at du absolutt har lov til å syte - med god grunn!!:-)

Jeg vil gjerne henge meg på sytekoret i dag, ennå jeg objektivt sett sikkert har langt mindre å klage over. Men, hør på denne dagen da dere....

I DAG har jeg vært hos lege og fått konstatert

proteiner i urinen,

lav blodprosent,

sår på leppa som ikke vil gro og som jeg har tatt biopsi av (iiik),

...og nå i kveld synes jeg nesten ikke at jeg kjenner bevegelse i magen heller. Skal på ul i morgen, og håper jeg kan bli beroliget av det!

Er ellers...

sliten i bein og legger,

full av nervøsitet foran fødsel/ks

og føler meg i det hele tatt som et vandrende nervevrak de siste dagene!!!

Nå skal jeg sette meg i sofaen og trekke teppet over meg og bare gi meg over til depping. Og så, i morgen, skal jeg begynne

et nytt og bedre liv og tenke på hvor fantastisk heldig jeg er som har dette enestående livet i magen!! :-) God trøsteklem til alle andre som sliter i dag fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...