mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 hei hei, nå har jeg gått fra uke 8 tilogmed torsdag og kasta opp hver eneste dag,så å si.. fredag tilogmed i går kveld var jeg spy fri tjoheei, men kasta opp igjen i går kveld da :S og i dag er kvalmen borte igjen MEEN... i dag sitter jeg jo konstant på do, og ja jeg trenger vel ikke og utdype det som skjer der... (løøøøst jaa..) er forresten i uke 36 + 2 jeg synes jeg kunne fått noen uker nå uten kvalme eller oppkast ell diare, og bare kosa meg med magen og "lille" gutt på 4 år... haff, ja det var dagens og ukas syteinnlegg tror jeg, hehe.. fler som vil syte så heng dere på ;-)
ToSu2 Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 Åååh! Du har lov til å "syte" !! Jeg spydde "bare" de første 17 ukene-men det var ille nok!! Håper virkelig at spyinga di roer seg nå mot slutten av svangerskapet!! Uansett, så er det vel godt å snart være ferdig..?!? LYKKE til videre :-) Jeg synes du er kjempetøff!!!! De fleste hadde sikkert klaget MYE mer enn d du gjør...
mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2010 takk takk:) ja føler jeg har litt lov og syte litt godt og vite jeg snart er ferdig ja.. mange som klager mer enn meg ja, men det kan vel være jeg er heldig med hormonene mine, så langt... hehe
Frkkaos Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 man har lov til å klage litt:) men nå er det ikke lenge igjen til det er din tur:) det kommer jo noe veeedlig godt ut a dette.. så vi kan vell vere enig om at det er verdt det.. Håper at formen din blir bedre:) masse lykke til..
enits40 Skrevet 20. oktober 2010 #5 Skrevet 20. oktober 2010 Er enig i at du absolutt har lov til å syte - med god grunn!!:-) Jeg vil gjerne henge meg på sytekoret i dag, ennå jeg objektivt sett sikkert har langt mindre å klage over. Men, hør på denne dagen da dere.... I DAG har jeg vært hos lege og fått konstatert proteiner i urinen, lav blodprosent, sår på leppa som ikke vil gro og som jeg har tatt biopsi av (iiik), ...og nå i kveld synes jeg nesten ikke at jeg kjenner bevegelse i magen heller. Skal på ul i morgen, og håper jeg kan bli beroliget av det! Er ellers... sliten i bein og legger, full av nervøsitet foran fødsel/ks og føler meg i det hele tatt som et vandrende nervevrak de siste dagene!!! Nå skal jeg sette meg i sofaen og trekke teppet over meg og bare gi meg over til depping. Og så, i morgen, skal jeg begynne et nytt og bedre liv og tenke på hvor fantastisk heldig jeg er som har dette enestående livet i magen!! :-) God trøsteklem til alle andre som sliter i dag fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå