Gå til innhold

Ingen symptomer.

Anbefalte innlegg

...med unntak av uteblitt mens og positiv test (som er de viktigste tegnene, jeg vet...;-))

Er bare ca 5 uker på vei, så det kommer forhåpentlig noe snart?

Har hatt to SA'er tidligere, i tillegg til at jeg har to barn. Var kvalm og dårlig med guttene, men husker ikke helt hvilken uke det inntraff?

Noen andre med lignenede erfaringer, eller noen trøstens ord?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142459692-ingen-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forrige gang var jeg ikke kvalm i det hele tatt, men trøtthet og totalt utmattelse kom rundt uke 6.

Denne gangen har jeg vært spykvalm fra uke 2 -3 og er supermissunelig på alle som ikke har kvalmesymptomer, selv om jeg skjønner at det kan gjøre at en blir redd for at noe er galt.

Men selv om kvalmen var svært tidlig ute så kom trøttheten og de andre symptomene (oppblåsthet, større pupper) rundt uke 6 denne gangen også. Pluss at kvalmen ble skrudd opp ennå noen hakk (hvilket jeg trodde ikke var mulig)

husk det er mange som ikke har symptomer! så mest sannsynlig er det ikke noe som er galt.Men, for å berolige deg selv, anbefaler jeg på det sterkeste å ta en tidlig UL. Det har jeg gjort. Fikk se lille spire + hjerteaktivitet! helt herlig :)

Jeg har nestne ingen symptomer selv. Er nå i uke 7+5, men har hatt ømme bryst, uteblitt mens, litt mer sliten og trøtt enn ellers..thats it..!

Forrige svangerskap hadde jeg ingen symptomer. Muligens litt ekstra trøtt, men hadde en liten fra før, så jeg var (og er fortsatt;) ) stort sett trøtt uansett, så legger liksom ikke så merke til om jeg er litt mer trøtt;) Svangerskapet gikk helt fint det, og gutten er nå 10mnd og sprudlende og glad:) Masse lykke til!

Hei!kjenner meg igjen i det du sier... jeg er i uke 6+5, og har ikke hatt andre symptomer enn at jeg i forrige uke følte meg oppblåst. mange venninner sier jeg er heldig som ikke har blitt kvalm enda, og det er jeg jo! samtidig skulle jeg gjerne visst at det var liv der inne, liksom...kan nesten ikke vente til ultralyd 2.november!

Annonse

Takk for svar alle sammen:-)

Det vil vel helst gå bra ja... Er også vedlig trøtt til tider, men det er sant - når man har småbarn og jobber er man jo ofte trøtt uansett. Vet ikke om jeg kan føre det på kontoen for graviditeten.

Føles ikke helt reelt når man ikke kan snakke om graviditeten med folk rundt en, og det føles utrolig lenge igjen til vi er på trygg grunn.

Men prøver å glede meg likevel, og skal ta rådet om tidlig UL.

Skjønner ikke de som klarer å vente til uke 19...

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...