Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 hvor mange tenner har deres små som er rundt året? mi er 13mnd og har bare 2 tenner....
Gjest Kira06 Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 Datteren min er også 13 mnd, og hun har 9 tenner (ser at to til er på vei snart). Hun fikk masse tenner fra hun var 6-8 mnd, men ikke fått noen nye siden den tid. Så tror det varierer veldig bra barn til barn, og vet ikke om det er "arvelig". Svigerinnen min fikk ikke tenner før hun var ca 1,5 år, og det har ingen av barna hennes gjort heller.
Gjest Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 min er 14mnd og har 12 tenner. De fire første fikk hun rundt 5-6mnd alderen. Så fikk hun de neste fire rundt 8mnd alderen. De neste 4 har kommet nå den siste måneden (jekslene) I både min og min samboers familie så har alle ungene fått tenner veldig tidlig, men vet ikke om arv har noe å si for når man får tenner da... Datteren til en venninne av meg er 16 mnd og hun har bare 4 tenner hittill så det er nok stor forskjell på ungene
det er berre mordi Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Min hadde to nede til hun ble 1 år. Dagen etter bursdagen snublet det fram to oppe¨
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå