Gå til innhold

Bekymret og stresset.....

Anbefalte innlegg

Var hos jordmor idag på kontroll. Er 12 + 4 uker på vei. Jordmor prøvde å finne hjerterytmen, men der var det ingenting å finne... Hun sa at det kunne være flere årsaker til det. Jeg skulle komme tilbake om 1 ukes tid og hvis hun ikke hørte noe da skulle hun henvise med til ultralyd. Greide ikke helt å slå meg til ro med det så nå har jeg fått time his en privat jordmor som skal ta ultralyd på med kl 17:00. Håper at alt er ok.... *KRYSSER FINGRE*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142459528-bekymret-og-stresset/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I mtt første svangerskap fant ikke legen hjertelyd i uke 12. Men før han startet å "lete", orienterte han meg om at det kunne være vanskelig å få tak i hjertelyden, og at jeg ikke måtte bli bekymret om så skulle være. Jeg var tilbake hos legen 3 uker etter, og da hørte jeg hjertelyd som bare det!

Annonse

Synes det var dumt av jordmor å gjøre deg beskymret med å lete etter hjertelyd så tidlig! Da jeg var til kontroll midt i uke 13 sa fastlegen min at hun sjeldent tilbød seg å lete etter hjertelyd før rundt uke 16. Dette fordi det er vanskelig å høre hjertelyden så tidlig.

Håper alt gikk bra på UL og at du er litt mindre bekymret nå:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...