Gå til innhold

Hva har dere rukket å shoppe til nå da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal holde meg til etter ordinær UL, før jeg setter i gang. Har sååå lyst!!! Har funnet barnevogn, gleder meg til å kjøpe den. Og om vi får en jente til så har vi jo alt fra forrige mann. Trenger nye vaskekluter, kremer, badebalje... osv. Jeg viiil!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

INGENTING! hehehe.....

Skal på ord ul om 3 uker, så får se etter det. Om vi får vite at det blir gutt så kommer vi vel til å handle inn noen gutteklær. Ellers blir det vel noen ting som sengetøy, kluter og div. etterhvert. Skal også handle vogn snart og bruke sportsdelen til storeøster frem til minsten kommer(storesøster er 14 mnd). Også må vi ha vugge etterhvert:)

Begynner vel å handle inn det meste på nyåret tenker jeg:-D

Skrevet

Jeg har kjøpt litt klær (små søte klær i str. 50-56), det er det. Jeg har uke 24 som "grense" tenker jeg, før jeg handler mer kostbart utstyr. Etter da kan jo babyen overleve dersom den skulle bli født så jeg skal se om jeg greier å vente så lenge :) - men jeg gleder med til å handle!!! vet allerede hva jeg vil ha av både vogn, stellebord, seng og nesten alt! :) Er nå i 21+0 så bare noen uker igjen til shopping!!!

Skrevet

Jeg har også kjøpt litt sånt smått nøytralt og noen kluter, er 14+1 nå.

Skal ikke på UL før uke 20 men uka etter skal vi bestille vogn, 12ukers levering, så det gleder jeg meg til..

Å ja, svigerforeldrene mine har kjøpt ny seng og madrass til oss da ;)

UL er grensen for oss, og på nyåret er det kanskje litt salg også..

Skrevet

Skal få kjøpt vogn i løpet av noen uker, ellers får vi stellebord og seng av noen venner (brukt). Jeg regner med at vi får masse gaver /klær til babyen når hun er født så jeg kjøper minimalt av det. Må kjøpe dyne, sengetøy etc og det gjør jeg om ikke så lenge. Følger med på tilbud tenkte jeg.

Skrevet

Har alt fra før men strikker mye jente tøy siden jeg fikk gutt sist:)

Ellers bare måtte jeg ha noen rosa bodyer nå når spøkelset om den magiske grensen for overlevelse er passert siden jeg er i uke 27;)

Skrevet

Har kjøpt søskenvogn.

Ellers får vi gutt denne gangen også, så kan bruke det meste fra sist. Men noe nytt blir det nok når det nærmer seg :)

Skrevet

Ingenting så langt, men så er jeg ikke mer enn 13 uker. Har også det meste fra før, hvertfall til gutt, samt litt nøytralt, så er ikke noe som brenner liksom.

Går selvsagt og lusker litt i babystativene i butikkene. Men tror jeg får vente til etter ordinær UL. Hvis det viser seg å bli jente, så blir det nok shoppet litt rosa.

Må også ha ny seng/vugge, noe som babyen kan sove i på stua, og muligens søskenvogn, men det er sånt som får vente til over jul hvertfall.

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt noe... Er 19+0, og skal på ultralyd i morgen.

Hvis alt ser fint ut skal jeg feire med å kjøpe ett sett eller to med bittesmå ullklær (enten sånn body+longs eller hel,tynn ulldress), og noen søte ullsokker...hehe:) Har tenkt å ha med en del ullklær på sykehuset, sånn att minien kan bruke tynne ullklær istedenfor de sykehusbodyene:) Var veldig nær å kjøpe det i dag, men tenkte att jeg skulle klare å vente til i morgen etter ul;) Og om de ser om det er jente eller gutt, er det jo litt ekstra kos å få kjøpe blått eller rosa...:)

Ellers har vi det meste fra de to første, men skal kjøpe en "sovekurv" til å ha i stuen, og bag til vognen. Jeg har den magiske grensen min på uke 26;) Vurderer ny bilstol, men kjøpte Besafe izi sleep til minstemann ble født for 2 år siden, så tror kanskje vi bruker den...:) Også blir det vell litt klær etterhvert... Har bare hatt sommerbabyer før, så trenger en del varme klær i små str....:) Gleder meg..!:):D <3

Skrevet

Jeg har kjøpt ganske mye jeg :-)

Er 27 uker nå. Kjøpte en "pakke" med stellekommode, seng, leandervugge, brystpumpe og litt småting allerede rundt uke 12. Dette fordi jeg fant det på finn.no pent brukt og da kjøpte jeg allt sammen av en person.

Ellers har vi arvet endel klær og kjøpt noe selv. Har kjøpt lekegrind brukt.

Barnevogn er bestillt, det var ganske lang bestillingstid så vi ville være ute i god tid.

Ellers har kjøpt endel småting og he he. Veldig morro å handle til babyen altså :-)

Skrevet

Sånt som seng, madrass, stellebord, og div leker til det første året har jeg fra førstemann :)

Og klær ifra han, det meste hvertfall har gått til fretex fordi jeg er sånn at jeg ikke vil klare å la være å handle inn nye klær til nykommerener jo sååå mye nusseligt at jeg får hetta ! :P hehe.. Har ikke folk å arve etter heller, men men.. Men blir bare klær og barnevogn og kjøpe denne gangen da, og senhetøy om det er ei jente denne gang :) begynner for fult når jeg har vært på ordinær ul i neste mnd.. 22 nov er datoen :D

Skrevet

Vi har mye fra førstemann - men samtidig tok det endel tid før jeg innså at enkelte ting var en god investering, som f.eks. ulltøy. Dermed er det endel ting vi ikke har i små størrelser. Så langt har jeg kjøpt:

- barnevogn (Easywalker Sky)

- tøybleier (masse, masse! Begynte ikke med TB før storebror var ett år gammel, så vi hadde ingen TB i små størrelser + jeg elsker TB-shopping... hehe)

- en våtbag

- stelleveske

- to mei tai'er (ops)

- elastisk sjal

- stonz booties

- 3-4 ullbodyer i små størrelser

- ullfleecedress i str 50

- ullfleecevotter i str nyfødt

- sovepose i ull fra Manymonths

Ellers mangler vi egentlig ikke så mye... :) Jeg har tenkt å ta et Nøstebarn-raid når barnet har kommet og vi vet om det blir gutt eller jente. Ullfrottépysj, ditto sparkebukse, ull/silkelue.

Skrevet

Jo, vi trenger et stellebord - det vi har (fikk det brukt) er rett og slett utslitt nå. Tror vi kommer til å kjøpe IKEAs stellebord - best i test til stadighet, og veldig billig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...