Gå til innhold

Bekymret og stresset.....

Anbefalte innlegg

Var hos jordmor idag på kontroll. Er 12 + 4 uker på vei. Jordmor prøvde å finne hjerterytmen, men der var det ingenting å finne... Hun sa at det kunne være flere årsaker til det. Jeg skulle komme tilbake om 1 ukes tid og hvis hun ikke hørte noe da skulle hun henvise med til ultralyd. Greide ikke helt å slå meg til ro med det så nå har jeg fått time his en privat jordmor som skal ta ultralyd på med kl 17:00. Håper at alt er ok.... *KRYSSER FINGRE*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142459511-bekymret-og-stresset/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg skal til jordmor i morgen og frykter det samme.. jeg er i morgen 12 + 1. jeg har time for ul neste torsdag.. men hvis jordmor ikke finner hjertelyden i morgen tror jeg ikke at klarer å vente helt til neste torsdag..

men de sier at det er ofte man ikke finner hjertet så tidlig..

lykke til på ul i efta.. oppdatter oss da.. :)

Hei! Det trenger ikke bety noe som helst. Det er tidlig ennå for å høre hjertelyd! Sist jeg var gravid fant ikke legen hjertelyd med doppler da jeg var 20 uker på vei, og henviste til ultralyd. Der fikk jeg se en frisk baby som bare hadde gjemt seg bak morkaka som lå foran :)

jeg var hos jordmor i dag, og hun fant ikke hjertelyden hun eller.. men har bestemt meg for ikke å bekymre meg. skal på ul torsdag 28 oktober, så får ta bekymringene da.. :)

men hvordan gikk det på ul i går da??

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...