Kosemaisen :-) Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg er nå i 2 pp... Første pp hadde jeg en syklus på 46 dager!! Har alltid hatt regelmessige sykluser tidligere... Kan jeg regne med like lang syklus nå? Eller er det sannsynlig at den går tilbake til normalt? Bruker EL tester, men har kjøpt de billige strimlene fra billigtester da jeg ikke kan holde på å bruke de fra clearblue i mange uker.... Kjøpte en pakke til nesten 400 på apoteket med fem stk i, og det synes jeg er tull om jeg fortsatt skal holde på å teste hver dag fra dag 12 i syklusen med en syklus på nesten 50 dager...
Kosemaisen :-) Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 20. oktober 2010 Ps: Testene er veldig sterke hver dag, men ikke like sterke eller sterkere enn test-streken.... Har dette betydning?
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 Teststreken på EL-testen SKAL være enten like sterk eller sterkere for at den skal regnes som positiv ja, så det har stor betydning. Syklusene kan variere , men lutealfasen(tiden fra eggløsning til mens) skal ikke variere med mer en 1 dag. Det er altså lengden på blødning og tiden fra første dag i siste mens til dagen du får eggløsning som kan variere litt mer. Håper du finner ut av d! Enig med deg at billigstrimler er bedre enn apotektestene for lommeboka:) Lykke til!
Kosemaisen :-) Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2010 Takk for svar :-) Men noen som vet om jeg må regne med like lang syklus nå?? 46 dager er leeeeeeenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå