Gå til innhold

Har skikkelig guttefølelse!!

Anbefalte innlegg

Sist hadde jeg skikkelig jentefølelse hele tiden, tenkte bare på jente navn osv, jeg fikk en jente, men den gang ønsket jeg meg veldig en jente også..

Denne gang ønsker jeg meg inderlig en gutt, tenker på guttenavn og føler at jeg forbereder meg på og bli guttemamma, jeg er veldig innstilt på at det blir en gutt, men er litt bekymret for at jeg inbiller meg ting fordi jeg ønsker det....:)

Hva slags "følelser" har dere andre hatt og har de stemt??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142459458-har-skikkelig-guttef%C3%B8lelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med første var jeg sikker på det var jente, ønsket meg det og tenkte som du jentenavn og jenteting, men det ble en gutt ;)

Med nr. to "visste" jeg bare at det var jente, da skjønte jeg at førstemann var feil magefølelse, det var styrt av ønske.. og jente kom ;)

Nå med nr.3 (ny mann) så ønsker vi oss jente, dvs mest han, men jeg synes også det hadde vært koselig med ei jente til.. så vi snakker om jente og ser på jenteting og jentenavn, men jeg tror faktisk det er en gutt ;) Sjekket kinesisk fødselskart og i følge det er det gutt nå, men det stemte ikke med de andre, sjekket det også nå, så da er det vel 50/50 da.. Blir vel litt ekstra spenning av sånt, ikke sant? ;)

Sist gang følte jeg på meg at det var gutt, den kinesiske fødselskalenderen og andre "tegn" sa gutt, men det ble en jente. Denne gangen har jeg en skikkelig jentefølelse og den kinesiske fødselskalenderen sier jente. Så da blir det vel gutt denne gangen :-)

Med nr.1 hadde jeg lyst på ei jente og drømte dermed om at jeg fikk ei jente, men vi fikk en gutt ;)

Med nr.2 kunne jeg sammenlikne dèt svangerskapet med det første og magefølelsen sa helt klart jente. Drømte ikke om hverken jente eller gutt ila svangerskapet, og vi fikk ei jente :)

Nå er jeg gravid med nr. 3 og jeg er veldig i tvil om det er gutt eller jente. Magefølelsen sier faktisk jente og jeg har alle svangerskapssymptomene som da jeg ventet nr.2, så det blir spennende å se på ultralyd om 3 uker :)

Jeg og har en merkelig guttefølelse! Tror liksom bestemt at det blir en jente, men følelsen sier gutt allikevel! Iom at jeg har en jente fra før klarer jeg liksom ikke helt å forestille meg noe annet. Hehe, men men. Vi får vente å se. Forhåpentligvis får vi vite på ul om 3 uker!!!!

Blir spennen ose hva vi får, gleder meg masse til ul :) Men jeg har et heeeelt annet svangerskap og helt annen følelse denne gangen så kansje.... >Men igjen, det kan så klart være ønskestyrt ja :)

Tror jeg ønsker gutt litt for min kjære sin del også, inbiller meg at selv om han elsker datteren vår og er skikkelig superpappa så er det noe spesielt for menn og få en sønn, på samme måte som det og få en datter var litt spesielt for meg :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...