Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Hvordan er det med deres kaffe drikking? Jeg er fullstendig avhengi av en kaffekopp om morgenen, og kanskje tar jeg en kopp til lunsj, thats it. Noen sier til meg at jeg må holde meg helt unna kaffen så lenge vi forsøker å blir gravide. Jeg syns ikke mitt dagsinntak er mye, og tenker at det derfor heller ikke kan være en sinker i prosessen. Noen meninger...?
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 Kos deg med kaffen din du! Jeg drikker antageligvis mellom 4 og 7 kaffekopper per dag, og har gjort det i mange år. Har 2 graviditeter bak meg, og prøver meg igjen. Det er viktig å kose seg og leve som normalt. Det er jo ikke en sykdom heller. Når man tenker på dem som blir gravid ved one-night-stands i fylla og ikke engang husker at de hadde sex, så tror jeg nok dine 2 kaffekopper er riiiiiimelig uskyldige:)
Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2010 Det er det samme jeg tenker, det må ikke bli helt hysterisk heller:-)
LilleMy08 Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg holder meg til 2 kopper kaffe om dagen, og kanskje en kopp te. Er helt avhengig av min morgenkaffe, også en formiddagskaffe Når jeg blir litt mer gravid, kutter jeg nok ut en kopp om dagen.
DenTredje Skrevet 20. oktober 2010 #5 Skrevet 20. oktober 2010 Forrige gangen jeg ble gravid, var det i den 5. pp og det var den eneste pp jeg avstod totalt fra kaffe. Vet ikke om det var derfor det gikk, men prøver iallefall nå også å holde meg helt unna kaffe selv om jeg er helt avhengig av ca 4 kopper om dagen!
snuppo Skrevet 20. oktober 2010 #6 Skrevet 20. oktober 2010 drikker fra 2 til 8 kopper om dagen, men melk i. blir ikke å kutte ut heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå