Gå til innhold

Hvordan får dere tiden til å gå?

Anbefalte innlegg

Er så ufattelig lenge til mai!!!

Har en fra før, og alle sier at da går svangerskapet så fort -men neida, ikke her i gården! Føler jeg har vært gravid i måneder, men likevel så er uketallet så alt for lavt..

Er også fullt sykemeldt nå pga mye blødninger o.l. Men får da dagene til å fly på et vis med å gå på besøk og sånt. Og alle kontrollene..

Men selv om jeg synes dagene går fort, så står liksom uketallene helt stille. 12 uker er og blir laaaangt der borte.

Hvordan får dere tankene over på noe annet, og hvordan kommer dere dere gjennom ukene?

Fortsetter under...

Uff samme problem her. Har mye fri da jeg ikke jobber i full stilling, og sagt i fra meg endel vakter også, orker ikke jobbe så mye om dagen da jeg er så trett. Er jo bare drittkjedelig!!!!! Tiden går ved mye avislesning, besøke venninder, rydding, Har ingen gode forslag, kunne ønske jeg digget å strikke eller noe;) men, gjør ikke det altså, for utolmodig...

så det blir mye soving og kjeder meg, gleder meg til 2.trim, håper formen er bedre!!!!!!! etter ul i går har tankene roet seg noe og tror det hjelper på formen også;) føler også at jeg har vært gravid i mndèr noe som jo også stemmer både for deg og meg som hadde en abort før dette svangerskapet. jeg har jo "vært" gravid siden mai, hvis jeg tar med aborten...og er jo slitsomt det 1.trim i reprise;)

men,nå er det snart bare 6mnd igjen;)tjihiiii

Ja, det er sant, vi har jo gått masse ekstra forgjeves! Ikke rart dette føles laaaangt..

Enig, den som hadde tålmodighet til å strikke, eller noe! Ser så koselig ut at jeg har begynt noen ganger. Men alt jeg har fullført utenom skolen er et skjerf en gang, hehe..

Men du, denne gangen går det veien for oss begge! Det er så godt med gode nyheter!!!

Blir en del barnimagen for tiden, men skulle gjerne sett at 2.trimester nærmet seg litt raskere..

Hei :)

Jeg følte førstesvangerskap gikk ganske fort, andre ikke fult så fort, men nå i tredje synes jeg nesten det går fortere igjen :)

I første er jo alt nytt, så sikkert derfor det gikk fort :)

I andre var jeg veldig mye her inne på BIM og når det står hvilken uke man er i hver gang man logger seg på, så blir man jo litt opphengt i dette uke tallet!

Denne gangen er jeg ikke her inne fult så ofte, så da glemmer jeg dagene litt innimellom, og plutselig er det en ny uke :)) Og det er like morro hver gang :)

heisan ,

jeg syns dagene flyr avgårde, men allikevel går ukene sakte mot 2 trimester....alltid litt rydding i huset, tar lange deilige morgener med 3 åringen før barnehage , fremover har jeg planer om å sy gardiner til kjøkken og spisestue, også skal jeg sy en "voksipose" de nærmeste dagene :) Så har litt av hvert å ta meg til. I tilegg har jeg flere venninner som er hjemme med småbarn så er stadig på lunsjer og turer. MEN....svangerskapsukene gårt faktisk saaaaakte hehe...

Var på ul igår, og den lille sprella masse inni magen, så ble faktisk litt mindre bekymret da...begynner nesten å glede meg til en liten en til...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...