Gå til innhold

UL i dag, og nervene sniker seg på

Anbefalte innlegg

Har allerede hatt tre UL, selv om jeg bare er 9+2 i dag. Har hatt mye blødninger o.l., men jeg har hele tiden blitt overrasket av å se et lite hjerte slå. Alt ser visst bare bra ut.

Gyn ville ha meg inn nå som jeg hadde passert de mest usikre 8 ukene, så dette er bare kontroll og ikke pga noe skummelt. Men gjett om ikke nervene kommer snikende likevel! Ååå, nervøs!!! Tror alt er bra, men blir likevel så redd for hva man kan komme til å se nå som det nærmer seg.

Fortsetter under...

jeg skjønner deg så godt.. jeg har hatt 2 ul allerede.. i uke 6 og 8 pga blødninger. skal på ul igjen neste uke ( da er jeg 13 + 1) for å se at alt hat gått bra.. gruer meg noe sinsykt.. men skal til jordmor i morgen, så jeg håper hun finner hjertelyden så jeg får roa meg litt.. :)

hvordan gikk det på ul da??

hei gulda:)

går helt sikkert kjempebra vet du!!!!!

var livredd selv i går til ul.også, er så lettet i dag, føles som om jeg har blitt kvitt en ryggsekk med et tonn, som du sier etter de 8 ukene,,,9+2 som du er nå, og alt er i orden da trenger du ikke uroe deg mer;)

stoooor klem

Det gikk så bra i dag! Gyn er veldig flink til å fortelle, så lærer masse også, så er spennende. Altså, mulig bare jeg som har vært fryktelig uvitende fra før, men synes iallefall det er spennende, he he..

Alt så bare flott ut, så han trodde virkelig dette skulle gå hele veien -ikke noe tydet på noe annet. Men han ville ha meg tilbake om tre uker da jeg har passert 12, så synes at jeg får veldig god oppfølging.

Han sa også at han så nesebeinet, og sånn det så ut nå så var det ikke downs. Det er visst egentlig for tidlig å si, men han hadde så godt utstyr, sa han. Kunne til og med peke på det han så da.

Så ikke noe bevegelse, som jeg hadde håpet, men er bare skikkelig lykkelig over at ting ser så bra ut!!!

Takk for fellesskapet her inne!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...