Sannellerslik? Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 har termin idag, men blir nok ingenting i dag heller:( "du har 0 dager og 0 uker igjen til termin"..... blæ... I tillegg er d helt hvitt ute av snø idag, så jeg ble ikke akkurat i så mye bedre humør av det....... Nå MÅÅÅ d skje noe snart!!!! trodde ikke jeg skulle gå over tiden.... men d ser slik ut ja:/ Andre som er litt ekstra lei idag?? :S Syyyyyyyt!
Venter nr. 3 Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 Da er vi i samme båt. Jeg har også termin idag. Ingen tegn på fødsel :-( Mine to første kom begge en uke før termin, så egentlig skulle jeg jo sittet her med en baby i armene nå. Men dengang ei. Blir vel bare og belage seg på overtid denne gangen!
mamsen & guttaboys Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 Jo takk er MEGET lei nå..... men har faktisk mer tålmodighet nå enn for 14 dager siden (utrolig nokk) Er offisielt 1 dag over ul termin..hadde troen i gårkveld når "riene" kom og det ble en tur inn på sykehuset. men når vi kom dit, så gikk jo disse " riene" over til bare kynnere:( men med 10 min intervall... Så fikk valget om vi ville være der eller om vi ville hjem og se det an ( har ca 1 time kjøring fra sykehuset, over fjellet) men valgte og kjøre hjem, slapper mer av hjemme i min egen seng enn en hard sykehusseng. mannen fikk tilbudet om en stressless og sove i.... Har 1 cm åpning, så det er bare spørsmål om tid når det skjer noe, men ting tar jaggu meg på tiden. Så nå skal jeg pakke på meg vinterklær og ut å gå en liten tur, i håp om at ting kan ta seg opp igjen. Gruver meg egentlig litt til fødselen (dette er min 2.) gikk fort forrige gang, og hadde en "drømmefødsel" men jeg gruver meg til smertene. Men nå vil jeg ha det overstått og ha lille junior i armene:) Vi får bare krysse fingrene for at det blir vår tur nå snart, og bare holde ut:) Hadde vært kjempegøy om han hadde kommet i dag da. 20.10.2010.
Sannellerslik? Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2010 jeg har 2 cm åpning og er myk... har også masse vonde kynnere som ikke blir noe mer... så jeg blir snart sprø! ;P jeg gruer meg også til fødselen. Er 2.gangs og hadde en veldig fin fødsel sist.. men da fikk jeg epidural... Denne gangen får jeg sikkert ikke epidural, så tror det er derfor jeg gruer meg... men nå er jeg så lei att jeg vil bare ha det overstått og få ut nurket! Hadde vært en veldig artig dato å fått på idag ja! )
mamsen & guttaboys Skrevet 20. oktober 2010 #5 Skrevet 20. oktober 2010 Forrige gang hadde jeg bestemt meg at jeg skulle ha epidural når fødselen sto for tur, men det rakk jeg ikke.Fødte uten noen form for smertestillende, men følte at jeg hadde "god" smertelindring av varmt vann. så har gitt beskjed om at jeg skal prøve meg uten denne gangen også, og heller bruke dusjen:) Men tar ting litt som de kommer. Hvorfor får du ikke epidural denne gangen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå