Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 I harrytråden i går stod dette nevnt som en interiørstil. Kan noen forklare meg hva det er? Og hvilken stil i heimen skal man ha i dag for å være trendy??
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 http://www.google.no/images?hl=no&q=shabby+chic&rlz=1R2SKPB_noNO395&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=MJu-TLmgIMKZOtyS7FE&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=2&ved=0CDkQsAQwAQ&biw=1231&bih=565 Her er en masse bilder av shabby chic. Jeg syns ikke det er harry selv om jeg ikke har den stilen selv. Men denne stilen er blitt veldig populær og da er det sikkert mange som syns den er upersonlig eller harry... Det som virkelig er i vinden nå er industriell stil med naturelementer. Bestemor er fortsatt på moten, men det viktigste er å kjøre din egen stil. Det er nok det mest trendy som er nå - å vise hvem man er i interiøret, være orginal og stole på sin egen stil og tørre å være seg selv :-)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 gjerne litt slitt og gammelt. For eksempel hvite møbler som er noe ujevne på fargen eller har slitt farge.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Syns hvert ENESTE interiørmagasin nå er stappfullt av dette. Pusse gamle ting litt dårlig opp med hvitmaling for eksempel, for at det skal"se slitt ut" eller dra gamle mjælkespann og andre nostalgiske gjenstander inn i rekkehusleiligheter for å illudere en gammel fransk gård i Provence. Ekte slitt og ekte gammelt er for ingenting å regne, shabby-heten innebærer at man ødelegger glansfull, lakkert mahogny fordi det er for lite shabby. Får noia når jeg ser hva enkelte "fornyere" gjør med fine ting for å skape en stil.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #5 Skrevet 20. oktober 2010 Du skal være ganske nedsnødd for å ikke vite hva shabby chic er.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #6 Skrevet 20. oktober 2010 http://shabbycharm.blogspot.com/ Jeg syns det er en kjempefin interiørstil!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #7 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg synes det er harry, men det er nok fordi "alle" har det, som første anonym påpekte. Og i tillegg er det veldig mange som drar det altfor langt.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #8 Skrevet 20. oktober 2010 Ok takk.Da er jeg ikke så harry heldigvis,hehe. Liker den romantiske looken, men uten loppemarkedmøbler og haugevis med nips som samler støv.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #9 Skrevet 20. oktober 2010 Nedsnødd fordi en ikke vet hva en trend er??Tipper Hi bruker tiden på viktigere ting. Kanskje hun leser aviser istedet for interiørstoff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå