Gå til innhold

Enda en liten solskinnshistorie:)

Anbefalte innlegg

Ville bare fortelle min historie her jeg for å si formidle at det er håp for alle med PCOS!

Jeg gikk på p-piller i mange år.. Da jeg begynte på dem hadde jeg helt stabil mens syklus. Men da jeg sluttet på dem (ville ha litt hormonfri) tok det lang tid før jeg fikk mensen igjen. Fikk time på sykehuset og der så de at jeg hadde en mild form for PCO. Meningen da var aldri å bli gravid akkurat da, men jeg slo meg til ro med at legen sa når du vil bli gravid -så får vi deg gravid:)

Så gikk det et par år og nå ville jeg bli gravid. Skjedde ingenting.. Hadde nå mensen, men ikke regelmessig.. Hoppet liksom bare over et par mnd innimellom.. Gikk på en kur med enkel Pergotime og tok noen bl pr da som viste at jeg hadde hatt eggløsning, men ble ikke gravid.

Men forholdet til min daværende samboer røyk etter en tid noe som jeg i dag er svært glad for;)

Er nå samboer igjen.. Ønsket aldri å begynne på p-piller igjen, og fortalte jo sambo at det ikke var sikkert det ble så lett å bli gravid den dagen vi eventuelt ville prøve det.

Vi "hoppet av i svingen" og glemte oss noen få ganger, men jeg tenkte jo aldri at det var noen fare! Hadde jo selvsagt snakket om at det KUNNE skje..

Men jammen ble jeg ikke gravid og var 6-7 uker på vei da jeg fant det ut. Sjokket var stort, men gleden er nå enda større:)

Det skal sies at jeg har tatt av meg ca10-15 kg siste 3 år og innimellom prøvd å spise lite karbo. Men jeg har alltid vært aktiv, men en kraftig jente med kraftig kroppsbygning..

Så det er håp for alle!!

Jeg er nå i uke 30 :)

Ha en fin dag:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142458810-enda-en-liten-solskinnshistorie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...