Gå til innhold

Lei av å vente - har begynt NY nedtelling!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare 4 dager unna termin kjenner jeg at nervene er helt tynnslitte av denne ventingen! Håper og håper og håper hele tiden at noe skal skje, og kjenner konstant etter tegn på at noe er i gang (mange andre her kjenner vel følelsen også....)

Meeen - innser at det egentlig er bare å begynne å innstille seg på overtid, særlig siden jeg gikk 14 dager over forrige gang, og prognosene sier at noe sånt vil skje denne gangen også...

Så da har jeg rett og slett begynt ny nedtelling for meg selv, teller nå ned til overtidskontrollen!

Yey! Bare 16 dager igjen!!! :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er bedre å innstille seg på litt overtid, det har jeg smertelig erfart. Gikk 12 dager over sist og har vært flink å tenke at det blir overtid denne gangen også og jammen fikk jeg rett, men jeg har fått betalt for det også for jeg er ikke så himla lei. Var hos jordmor i dag, satt meg opp på overtidsvurdering neste onsdag så da har jeg kun 1 uke igjen, herregud... Kanskje på tide jeg får skrudd sammen senga og ordnet den... Truet mannen i går med at om han ikke er interessert i å stryke sengehimmel og re seng mens jeg er på sykehuset får han pent prioritere litt babyting i dag... arghhh!!!

Skrevet

hehe det gjør jeg også;) termin om en uke, men teller ned til 11 dager på overtid, for da settes det i gang om det ikke har skjedd noe. Juhu! bare 18 dager igjen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...