=Septbaby=Maispire<3 Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Hei. Er i dag på dag 31. Ingen mens enda, og jeg har vanligvis alltid syklus på 28-29 dager. Temperaturen min siste dager har vært: dag 27: 36,83 dag 28: 36,90 dag 29: 36,67 dag 30: 36,52 dag 31: 36,19 Som dere ser er det veldig fallende. Noen som har opplevd å være gravid med slike temperaturer eller er det "helt sikkert" at TR er på vei??
Tuddeli Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 Ingen ting er vel sikkert så lenge tanta ikke har kommet. Hadde tatt en test jeg. Nå er det jo slik at temperaturen normalt sett holder seg "høy" etter eggløsning og gjennom hele svangerskapet hvis man har blitt gravid, så fallende temperatur er ihvertfall ingen indikasjon på graviditet. Men når det er sagt så ville jeg heller ikke stolt på at det skulle bety det motsatte, dvs at du ikke er gravid. Da er det mye bedre å ta en test, så vet du. Krysser fingrene for deg!
=Septbaby=Maispire<3 Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2010 Tusen takk for svar. Jeg har testet, og den er negativ... Ergerlig!! Var nemlig svak positiv flere dager før ikm. Men de siste 3 dagene har det bare vært negativt... Men fortsetter å håpe inntil TR evt dukker opp!!
=Septbaby=Maispire<3 Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2010 Og der kom TR..... Bedre lykke neste gang...
Petrine +spire=❤ Skrevet 20. oktober 2010 #6 Skrevet 20. oktober 2010 Når tempen går nedover som hos deg, er det nok større indikasjon på at TR kommer enn på graviditet.. Lykke til i neste pp!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå