TillaMaria81 Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Etter at vi begynte med legging i syvtiden for et par uker siden har det blitt helt kaos med søvnen. Hun våkner to ganger før midnatt og da må jeg roe med pupp, men etter 00 blir alt bare kaos. Hun våkner hver time ca og grynter/suttrer/er lys våken/drar ut smokken og da begynner hun ofte hyle til slutt. Jeg ender opp med å legge henne ved puppen for å roe ned, og så legge henne ned i sengen igjen etter 10-20 min, noe som ofte gjør at hun våkner. Holder på å bli gal! Hun våkener som regel rett før 6 og da er det morgen. Tror hun er veldig var på lyd, for merker hun ofte våkner når vi snur på oss i sengen, så eget rom er kanskje tingen? Problemet er at hun jo spytter ut smokken hele tiden og hvis ingen dytter den inn igjen innen kort tid utvikler det seg ofte til hyling og da våkner hun jo... Noen som har erfaringer med dette med å legge på eget rom? Hva gjør dere med smokkproblematikken:)?
gulterkult Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 jaaa! legg henne på eget rom, da kan det skje store ting! vi gjorde det, og alt ble mye bedre, sov mye lengre! hender baby våkner o sutrer etter smokk, og noen ganger klarer jeg å la være å gå inn, og da sovner baby allikevel, uten hyl. bare litt sutring. man må vel bare prøve seg frem, lykke til!
Gjest Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 Husker min baby begynte å våkne ofte for å få smokken, da var han vel ca 3.5 mnd. Jeg kuttet bare ut smokken på dagen, ingen nedtrapping. Nå er han 11 mnd og har sovet 13 timer pr natt siden den dagen vi sluttet med smokk,
Canari Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Kan du si litt mer om hvordan du kuttet ut smokken, hvor lang tid det gikk før han klarte sovne uten etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå