Gå til innhold

Trenger sårt tips ang nattesøvn hos 4,5 mnd baby...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har klart å få inn rutiner sånn at han legger seg halv 7-7 på kvelden, og kan en sjelden gang legge han våken. Problemet er at han er en skikkelig puppegutt, og han våkner minst annenhver time gjennom hele natta. I kveld har han faktisk vært våken 4 ganger allerede... Da hjelper det å gi han puppen, og han roer seg med en gang. Har valgt den lette utveien ved å ha han sammen med meg etter jeg legger meg. Men kjenner dette begynner å bli slitsomt nå. Lillegutt tar heller ikke flaske eller smokk. Har begynt med et grøtmåltid for ca 3 uker siden, og får ellers bare mm. Han virker fornøyd og legger greit på seg. Vil gjerne at han skal kunne sove i sin seng i lengre perioder på natta, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre dette og samtidig unngå gråtekurer... Er det noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hopp i det og flytt han på eget rom, det gjorde susen her!

skummelt i starten, men det er et helt nytt liv for meg nå!

lykke til!

Skrevet

ja, har tenkt tanken. Så blir nok å prøve det. Det som har holdt meg litt tilbake er at han våkner så mange ganger før vi legger oss også, så redd det blir mye løping på natta. Men absolutt verdt et forsøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...